שידייט - אתר הכרויות לנשים!

שידייט - אתר הכרויות לנשים! ../images/Emo34.gif

אתר שידייט הינו אתר ההכרויות הגדול בישראל לנשים בלבד . לנו לא משנה אם אתן לסביות, דו-מיניות או סטרייטיות שהחלטתן להתנסות. אנחנו פה בשביל כולכן!!! באתר תמצאו את כל תכונות אתרי ההכרויות הגדולים . תוכלו למצוא מנוע חיפוש מתוחכם שיאפשר לכן להכיר בת זוג לכל מטרה, לגלוש בפורומים בהשתתפות נשים ועוד ועוד... אז למה אתן מחכות ? החצי השני שלכן נמצא אולי כאן ....
 
שאלה...

איך קשור פורום רונה קינן לאתר שידייט? או.קיי רונה לסבית,שזה אחלה אבל יש פורום מאוד חמודי פה בתפוז, "פורום לסביות וגאווה נשית"... ההתעסקות בנושא נראת לי מוגזמת... יום נעים
 

לירונדה

New member
תראה....

האתר מנסה לפרסם את עצמו....מה לעשות, שלרונה יש הרבה מאזינות לסביות/ביסקסואליות וכו'... האתר מנסה למצוא לעצמו קהל יעד, אז למה לא?
 

ד נ י L

New member
מה זה מפריע לך ?

צורם לך בעיניים ? ואם היתה פה מודעה לאתר הכרויות להטרוסקסואלים עדין היית מגיבה ככה ?
 

oRockGirLr

New member
ועוד איך ../images/Emo105.gif

זה פורום מוסיקה, לא הכרויות, יש גם פורום הכרויות אם אתן מעוניינות. אולי תסבירו לי למה פה כן לסים הכרויות ללסביות ובפורום של עברי לידר לא לשים כלום? שטויות. לא רק לסביות שומעות רונה קינן ולא רק הומואים שומעים עברי לידר.
 

ד נ י L

New member
התגובה שלך : לא כולן פה לסביות

בתגובה שכזאת אין כל קשר לאם צריך לשים מודעות הכרות או לא . אז חבל שתעוותי את הדברים שלך עכשיו , זה קצת מאוחר מדי . תגידי סליחה ושלום על ישראל .
 

oRockGirLr

New member
חח מותק, רוצה שנציץ ביחד ../images/Emo105.gif

בחוקי הפורומים של תפוז? :)
 

ד נ י L

New member
מותק , מי דיבר בכלל

על חוקי הפורומים של תפוז ? דיברתי על התגובה שלך . ו-וואלה , זאת התגובה האחרונה שלי לשרשור הלא מועיל הזה .
 
למעלה