האם באמת מכבי ת"א השנה היא קבוצה טובה?

סלים וארזה

New member
מנהל
האם באמת מכבי ת"א השנה היא קבוצה טובה? מצד אחד מגיעים הפסדים מרגיזים כמו מול ז'לגיריס ומדריד, אך מצד שני ביד אליהו הקבוצה עדיין בלתי מנוצחת ביורוליג. מה שמוזר הוא שהסגל של הצהובים השתנה בתקופה האחרונה: עמרי כספי, דיברתולומיאו וטאריק בלאק פצועים, במהלך העונה הובאו שחקנים כמו ריינולדס וארון ג'קסון, וילבקין היה פצוע חלק מהעונה ועדיין נראה שמכבי ת"א מצליחה להוציא מעצמה יותר מאשר הערך של השחקנים על הנייר.

שנה שעברה וילבקין חרב את המשחקים לאחר שלקח על עצמו את הכל לאחר שג'רמי פארגו סיים את העונה. על פניו הסגל של שנה שעברה נראה טוב יותר מזה הנוכחי כשהיה מייקל רול, אלכס טיוס ודיאנדרה קיין עם היכולות ההגנתיות. אז מה בדיוק השנה מתקתק טוב יותר?
 

DRORIKO8

New member
מה קורה סלים
ראיתי הערב את המשחק נגד בולוניה. או ליתר דיוק את המחצית השניה. המשחק נגמר בסקור נמוך, בעיקר כי מסינה כפה על מכבי משחק בקצב איטי. לאורך המחצית מכבי היתה טובה יותר למרות שבולוניה לא הרפתה ולא נתנה לה לברוח. בסופו של דבר היא היתה קרובה אבל לא מספיק. נראה שהפעם לשם שינוי מכבי פגעה היטב ברכש, כולל כמובן בספורופולוס שמנהל את ההצגה. מעל כולם מתבלט סופרסטאר בשם סקוטי וילבקין, הרבה זמן אני לא זוכר שחקן כל כך טוב שלבש צהוב. הבן אדם מסוגל לעשות סל/אסיסט מכלום, פשוט מכלום. מתאים בול למשחק החפירות שראינו הערב.
מה שמרשים אותי אצל יאניס זה שהוא יודע איך לנהל את הרוטציות שלו תוך כדי משחק, שזה משימה לא פשוט עם כזה ארסנל רחב. לפיני גרשון, כבודו במקומו מונח, היה המשולש הקדוש שתמיד היה חייב להיות על המגרש. אצל יאניס היחיד שהוא באנקר זה וילבקין, וגם אותו הוא מוציא פה ושם, בעיקר מסיבות של שמירת כוחות.
 
למעלה