מבזקי ספורט ל-31/12/19

מילווקי שוב דרסה, מיאמי ופורטלנד הפסידו

logo
content image
שיקגו (21:13) – מילווקי (5:30) 123:102

הבאקס הבלתי ניתנים לעצירה רשמו ניצחון שלישי ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים ע”ח הבולס שדי מקרטעים. אחרי שהחמיץ שני משחקים, יאניס אנטטוקמפו חזר לפרקט וסיפק עבור מוליכת הליגה 23 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, כאשר כריס מידלטון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
גרינברג: קשה לתאר במילים את החוסן הנפשי שלנו

logo
content image
מכבי אשדוד בלמה אמש (שני) רצף של תשעה הפסדים עם 88:97 מפתיע במיוחד על עירוני נס ציונה במסגרת המחזור ה-12 בליגת ווינר סל, במה שהיה הניצחון השני שלה בלבד העונה, אך כזה שנותן לה מעט תקווה להישרדות.

מי שהיה מעל כולם ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ספולסטרה: הבעיה העיקרית שלנו - כדרור יתר

logo
content image
בעקבות הניצחון של מילווקי הלילה (אור לשלישי) על שיקגו, היא הפכה לראשונה שמגיעה העונה ל-30 ניצחונות ב-NBA עוד לפני ינואר, מדובר בהישג לא מבוטל שהקבוצה לא הגיע אליו מאז שנת 1980 כאשר גם פילדלפיה ופיניקס הצליחו להשיג אותו.

יאניס אנטטוקומפו שחזר לפרקט וסיפק 23 ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"מבחני התמיכה של עיריית רעננה בקבוצות מפלה"

logo
content image
יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הילה קניסטר בר דוד פנתה אמש (שלישי) במכתב חריף לראש עיריית רעננה חיים ברוידה, בדרישה להשוות את תקציבי קבוצת הנשים בכדורסל בעירו שמשחקת בליגה הבכירה לתקציב קבוצת הגברים שמשחקת בליגה הלאומית.

על פי מכתבה של יו"ר המנהלת, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ג'ו אלכסנדר יערוך בכורה מחודשת בחולון מול אילת

logo
content image
הפועל חולון תפגוש הערב (רביעי, 21:00) את הפועל אילת למשחק שיכול להוות נקודת מפנה עבור סטפאנוס דדאס וחניכיו. ניצחון של חולוניה ירחיק אותה מהתחתית ועשוי להחזיר אותה למסלול הנכון בדרך למעלה.

חולון תגיע עם הרכש החדש/ישן ג׳ו אלכסנדר, שיוסיף לקבוצה עומק בעמדות הפנים, כזה שכמעט ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הולנד צפוי לערוך בכורה בירושלים מול ב"ש

logo
content image
אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כולל 84:91 על הפועל חולון במחזור האחרון, הפועל ירושלים תפתח הערב (רביעי) ב-19:00 את שנת 2020 וכמו כן, גם רצף של חמישה משחקי חוץ בכל המסגרות, מול הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-13 בליגת ווינר סל.

אחרי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
עפולה התבססה בפסגה, עוד ניצחון להפועל חיפה

logo
content image
המחזור ה-11 בליגה הלאומית נערך הערב (שלישי) במלואו, כאשר הפועל עפולה התבססה במקום הראשון אחרי 78:93 על בני הרצליה בקרב צמרת. הפועל חיפה לא עצרה עם ניצחון שישי ברצף, יבנה חזרה לנצח, אשקלון עם ניצחון גדול על הפועל גליל עליון, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה