מבזקי ספורט ל-08/12/19

רבע אחרון גדול להארדן, הצגה של בן סימונס

logo
content image
יוסטון (7:15) – פיניקס (12:10) 109:115

ג’יימס הארדן רשם רבע רביעי גדול כאשר קלע בו 18 מתוך 34 הנקודות שלו על מנת להוביל את הרוקטס לניצחון על הסאנס שנתנו יופי של פייט במשחק החוץ. בן מקלמור הוסיף 27 נקודות לזכות המנצחים, שראו את ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
י-ם מהללת את "קינג ג'יימס" פלדין: משחק גדול

logo
content image
למרות מכת הפציעות שפקדה אותה, מחזיקת גביע המדינה הפועל ירושלים המשיכה במומנטום הנהדר שלה לאחר שגברה אמש (שבת) 69:84 על הפועל גלבוע/גליל בארנה וחיברה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות.

בעוד ג’ייקובן בראון לא עבר מבחן כשירות בעקבות הפגיעה ברגלו במשחק מול ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אדם אריאל: פתחנו את המחצית השנייה לא מרוכזים

logo
content image
מכבי ראשון לציון עלתה אמש (שבת) על הפרקט בנס ציונה כאשר בסביבת הקבוצה היו דרוכים ומחויכים. חניכיו של גיא גודס רצו להמשיך את רצף הניצחונות שלהם וכל זאת ללא ג׳ונתן וויליאמס שהצטרף לדריל מונרו “על אזרחי”. אך ציפיות לחוד ומציאות לחוד ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הפועל ת"א זועמת על דרישות המשטרה לדרבי

logo
content image
אחרי דרבי הכדורגל הסוער עם שלל הפירוטכניקה והשריפות ביציעים, יגיע בשבת (20:00) דרבי הכדורסל המסקרן בין הפועל תל אביב למכבי ולקראת ההתמודדות בין האלופה לחבורה של אריאל בית הלחמי, בקבוצה האדומה זועמים על דרישות המשטרה המוגזמות מאוד לטענתם.

כאמור, לפי האדומים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
המנהלת: נרכוש משטח מיוחד עבור נעליי השחקנים

logo
content image
אחרי הסאגה בעונה שעברה בהיכל בגין שבאילת והעונה עם התלונות של שחקני הליגה ובראשם אלייז’ה בראיינט בנוגע למדבקות של מנהלת הליגה, שמסכנות את השחקנים, המנהלת הגיבה הערב (ראשון) לעניין: “המנהלת דואגת להזמין את מדבקות הפרקט האיכותיות ביותר”.

“בהמשך לתלונות של מספר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
עוד מכה לאלופה: כספי ייעדר לפחות לשבועיים

logo
content image
מכבי תל אביב של יאניס ספרופולוס אמנם בכושר נפלא בכל החזיתות, אך הפציעות לא מפסיקות לפקוד את שחקני האלופה. אחרי נייט וולטרס וג’ון דיברתולומאו, שכנראה כבר לא יחזור העונה, הצהובים הודיעו הערב (ראשון) שעומרי כספי, שסובל מכאבים בברכו נבדק על ידי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הצגה של ווילבקין, ניצחון 22 ברציפות למכבי ת"א

logo
content image
בלתי ניתנת לעצירה, לפחות במסגרת הליגה. מכבי תל אביב המשיכה הערב (ראשון) את הרצף המדהים שלה ורשמה ניצחון 22 ברציפות בליגת ווינר סל, אחרי שגברה 76:94 על הפועל חולון במסגרת המחזור התשיעי.

הרבע הראשון לא אפיין כלל וכלל את החבורה של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ספרופולוס: מנסים למצוא חיזוק, אבל זה לא קל

logo
content image
רגע לפני המבחן הגדול מול אלופת אירופה צסק”א מוסקבה, מכבי ת”א שוב הוכיחה הערב שהיריבות בליגה המקומית די קטנות עליה. האלופה לא נתקלה בבעיות מיוחדות מול הפועל חולון, גברה עליה 76:94 ושמרה על מאזן מושלם בליגה.

מאמן הצהובים, יאניס ספרופולוס אמר בסיום ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה