מבזקי ספורט ל-08/11/19

"העונה רק התחילה, אסור לנו לצלול לפנטזיות"

logo
content image
היא עשתה את זה. מכבי תל אביב הצליחה אמש (חמישי) לצרף את ניצחונה החמישי ברציפות למאזן שלה כשגברה בקלילות 78:104 על אלבה ברלין האומללה. הצהובים שוב הציגו יכולת כדורסל מרשימה, נהנו מאווירה ביתית נהדרת ובעיקר המון שקט רגע לפני שייצאו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קאמבק וניצחון 101:107 לקליפרס על פורטלנד

logo
content image
לוס אנג’לס קליפרס (3:6) – פורטלנד (5:3) 101:107

קוואי לנארד חזר לשחק אחרי שנעדר במשחק הקודם של קבוצתו, והוא וחבריו ניצחו בשני הרבעים הראשונים וירדו להפסקה ביתרון של שבע נקודות. ברבע השלישי, לעומת זאת, הקליפרס פשוט התפרקו עם 36:23 ונזקקו לקאמבק ברבע האחרון והמכריע, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בקע במפשעה לאליהו, עשוי לפספס את נס ציונה

logo
content image
מכבי אשדוד נאלצה להסתדר אמש (חמישי) בלי השחקן הישראלי הכי חשוב שלה, שעשה שיפור דרסטי במספרים שלו לאחרונה, ליאור אליהו, והיא התקשתה מאוד מול מכבי חיפה ונכנעה 91:80 במשחק השלמה מהמחזור הראשון בליגת ווינר סל.

הסיבה לכך שהפורוורד הוותיק לא עלה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
טרידוול שבר את עצם השוק וגמר את העונה

logo
content image
חדשות רעות מאוד להפועל תל אביב ומאמנה אריאל בית הלחמי. הסנטר דמיטריוס טרידוול (28, 2.01) נפצע היום (שישי) בצורה קשה מאוד באימון הקבוצה ופונה באמבולנס לבית החולים איכילוב עם חשש לשבר ברגלו.

אחר בדיקות שנערכו לטרידוול בבית החולים, אבחנו רופא הקבוצה וצוות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"כל דבר שעשינו הלילה, השופטים שרקו לעבירה"

logo
content image
לוס אנג’לס קליפרס גברה הלילה (אור לשישי) בסטייפלס סנטר על פורטלנד 101:107, אבל זאת לא הייתה הסיבה היחידה לחגיגה כאשר מאמן הקבוצה, דוק ריברס, חגג את ניצחונו ה-900 בקריירה ובכך הפך למאמן ה-13 בתולדות ה-NBA להגיע למספר המרשים. המאמן הוותיק, שהחל לאמן ב-LA ב-2013, אימן ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ג'ייסון סיגרס סגר בהפועל חיפה עד תום העונה

logo
content image
החתמה מרעישה בדרך להפועל חיפה מהליגה הלאומית. האדומים מהכרמל בדרך לצרף את הגארד ג’ייסון סיגרס, בחוזה עד תום העונה, כך נודע ל-ONE היום (שישי) לראשונה במקומו של ג’סטין הארט שעתיד לקבל שחרור.

סיגרס (34, 1.93) אקס הפועל גלבוע/גליל ומכבי ראשון לציון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פיטינו מונה למאמן נבחרת יוון: כבוד גדול עבורי

logo
content image
עידן חדש יוצא לדרך בנבחרת יוון. ריק פיטינו, המאמן האמריקאי המוערך של פנאתינייקוס לשעבר קיבל את ההצעה מההתאחדות היוונית ויהיה המאמן החדש של הנבחרת באי השכן שמחזיקה בסגל איכותי ביותר שלא צלח באליפות העולם האחרונה.

פיטינו זכה לחיזורים רבים לאחרונה מהנבחרת היוונית אחרי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לברצלונה התקציב הגבוה ביורוליג, מכבי תשיעית

logo
content image
ב’לאקיפ’ הצרפתי ערכו בדיקה מעמיקה לקראת העונה הקרובה ביורוליג וגילו כי ברצלונה, שביצעה הקיץ את הרכש המרשים ביותר שנראה במפעל וגולת הכותרת הבאתו של ניקולה מירוטיץ’ מה-NBA, היא בעלת התקציב הגבוה ביותר במפעל עם 41 מיליון יורו.

למקום השני הגיעה צסק”א ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דיווחים בארה"ב: קרי עלול להחמיץ את כל העונה

logo
content image
העונה הקשה שעוברת על גולדן סטייט, הקבוצה הכי טובה ב-NBA בחמש השנים האחרונת, עשויה להפוך לקשה אפילו יותר, לאחר שמספר עיתונאים בארצות הברית דיווחו היום (שישי), כי סטף קרי עשוי להחמיץ את שאר העונה.

כזכור, הווריירס איבדו בקיץ האחרון את קווין ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
שלומי הרוש ויוגב אוחיון נפצעו וייעדרו מול ב"ש

logo
content image
אחרי הניצחון החשוב שרשמה בליגת האלופות של פיב"א מול שטרסבורג, הפועל חולון תחזור הערב (שבת, 20:00) לליגת ווינר סל ותארח את הפועל באר שבע למשחק במסגרת המחזור השישי.

יוגב אוחיון ושלומי הרוש ייעדרו ממשחק מול הדרומיים. הראשון סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי מהמשחק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה