מבזקי ספורט ל-22/10/19

הנהלת הפועל ת"א תשב להכריע מי מהזרים יעזוב

logo
content image
בהפועל תל אביב לא מתכוונים להעביר לסדר היום כל כך בקלות את ה-83:76 למכבי אשדוד אמש (שני), שהיה ההפסד השלישי ברציפות מפתיחת העונה, אחת מפתיחות העונה הכי גרועות של המועדון אי פעם. נראה כרגע שאף אחד בקבוצה לא חסין.

"חד משמעית ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מייקל ג'ורדן: קרי לא ברמה של היכל התהילה

logo
content image
הלילה (בין שלישי לרביעי) ליגת הכדורסל הגדולה והטובה בעולם, ה-NBA, תצא אל הדרך. אחרי האליפות ההיסטורית של טורונטו ראפטורס בעונה שעברה, כעת כולם מחכים למה שאמורה להיות אחת העונות הגדולות שידעה הליגה, בה בוצעו שינויים עצומים במהלך הקיץ האחרון.

הלייקרס התחזקו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 

סלים וארזה

New member
מנהל
שטויות
שני תארי MVP, מלך סלים, קלע השלשות הטוב בכל הזמנים זה מספיק עוד לפני שמסתכלים על שלוש אליפויות ועוד שני גמרים. אז ג'ורדן אמר, סו וואט? הוא קובע משהו?
&nbsp
 
צריך שניים לטנגו: על הצמדים הנוצצים ב-NBA

logo
content image
קיץ מטורף עבר על ליגת ה-NBA. לא פחות מ-155 שחקנים שסיימו את חוזיהם בקבוצות הקודמות שלהם מצאו בית חדש, בו הם רעבים להצליח יותר מכולם. רף הציפיות של כל אוהדי הליגה הטובה בעולם זינק לשמיים, ובדיוק בשביל זה אתם כאן. ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
המערב היותר פרוע: התואר יחזור מהמזרח?

logo
content image
בכל עונה נדמה שהמערב הופך יותר פרוע מאי פעם. נראה שהשנה נשברו שיאים חדשים עם החזרה של קוואיי לנארד הביתה, עונת הרוקי המסקרנת של זאיון וויליאמסון וההתפרקות מהנכסים של אוקלהומה סיטי. וזו רק ההתחלה בקונפרנס שבאופן כללי, גם כך נחשב ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קטש: כל משחק הוא קריטי, צריך להיות עקביים

logo
content image
הפועל ירושלים פתחה את העונה האירופית שלה בשבוע שעבר עם ניצחון על בנדירמה והערב (רביעי) ב-19:30 תארח את א.א.ק אתונה במסגרת המחזור השני בליגת האלופות של פיב”א. המאמן עודד קטש דיבר במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי באתר.

ירושלים רשמה עד כה שבעה ניצחונות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
5 ימים אחרי מכבי: מאמן הכוכב האדום התפטר

logo
content image
מילאן טומיץ’, מאמנה של הכוכב האדום בלגרד, התפטר היום (שלישי) וסיים את תפקידו במועדון, רק חמישה ימים לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב 69:84 על אלופת סרביה. במשחקה הקרוב של הכוכב האדום מול ברצלונה במסגרת שלב הבתים של היורוליג, מי שיעמוד ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מאבדת כיוון: חולון הובסה 101:86 באוסטנד

logo
content image
הפועל חולון מאבדת כיוון – אחרי ההפסדים הכואבים לטורק טלקום ולגלבוע/גליל, החבורה של שרון דרוקר רשמה עוד אכזבה הערב (שלישי) במחזור השני של ליגת האלופות של פיב”א, כשהובסה 101:86 בחוץ לאלופת בלגיה אוסטנד אחרי עוד הופעה חלשה של חולוניה, בעיקר מבחינה הגנתית.

האורחת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אין הגנה: אנדורה חגגה עם 67:86 על ראשל"צ

logo
content image
אחרי שהצליחה לעלות על מסלול חיובי בתקופה האחרונה, מכבי ראשון לציון שוב הפסידה הערב (שלישי) במסגרת האירופית, אחרי שספגה בביתה 86:67 מאנדורה הספרדית וירדה למאזן 3:1 ביורוקאפ.

מהג’אמפ בול הראשון, החבורה של גיא גודס פשוט לא הופיע על הפרקט בבית מכבי ונתנה ליריבה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
57 נק' של קייפרס, לא מנעו מהפועל חיפה העפלה

logo
content image
גביע המדינה אמור להיות חגיגה של כדורסל, אבל חגיגה כזו לא הייתה הערב (שלישי) בזיסמן, כאשר אוהדי הפועל חיפה התפרעו לפני המשחק מול הפועל רמת גן/גבעתיים, לדברי עדי ראייה בסביבת המזנון, יצרו מהומה ואף זרקו צלחת של כרוב על כוחות האבטחה שהגיעו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה