מבזקי ספורט ל-06/06/19

טורונטו גברה על הווריירס 109:123 ועלתה ל-1:2

logo
content image
טורונטו ניצלה לפנות בוקר (חמישי) עד תום את מגפת הפציעות בגולדן סטייט, ניצחה 109:123, עלתה ל-1:2 בסדרת גמר ה-NBA והחזירה לעצמה את יתרון הביתיות, כאשר כעת היא רחוקה רק שני ניצחונות מאליפות היסטורית.

בהיעדרם של קווין דוראנט וקליי תומפסון הפצועים (וגם קוון לוני), סטף קרי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לאורי נדחף ע"י אוהד גולדן סטייט: אין לזה מקום

logo
content image
לצד הניצחון הענק שלה הלילה (בין רביעי לחמישי) 109:123 על גולדן סטייט במשחק ה-3 בסדרת גמר ה-NBA, בטורונטו לא רגועים מהתקרית החמורה במהלך המשחק, בה כוכב הקבוצה קייל לאורי נדחף בגסות על ידי אחד מהאוהדים המקומיים באורקל ארנה של הווריירס.

בתחילתו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קר: הניצחון הגיע לטורונטו, אין למהר עם דוראנט

logo
content image
גם שיא קריירה בפלייאוף של 47 נקודות מצדו של סטף קרי, לא עזר לגולדן סטייט בערב עגום במיוחד של שאר חבריו, בדרך להפסד 123:109 לטורונטו הלילה (בין רביעי לחמישי). סדרת גמר ה-NBA עומדת כעת על 1:2 לטובת הראפטורס, שהשיבו לידיהם את ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
כ-1,000 אוהדי אילת רכשו כרטיסים לפיינל פור

logo
content image
לקראת הפיינל פור של ליגת ווינר סל, מתוכננת רכבת אווירית מאילת להיכל מנורה מבטחים. אוהדי הפועל אילת לא נשארו אדישים להעפלת הקבוצה לחצי הגמר ועטו על הכרטיסים שהוצאו למכירה. עד כה נרכשו כ-1,000 כרטיסים למשחק הקבוצה ביום שני נגד מכבי תל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
סטיב קר אישר: קווין דוראנט ייעדר גם ממשחק 4

logo
content image
למרות רצונו של סטיב קר כי קווין דוראנט יחזור למשחק מספר 4 בסדרת גמר ה-NBA מול טורונטו. המאמן הודיע הערב (חמישי) כי הפורוורד ייעדר גם מההתמודדות הבאה אצל גולדן סטייט, שחייבת לרשום ניצחון.

המאמן נותר מלא תקווה באפשרות שקליי תומפסון יוכל לשחק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה