מבזקי ספורט ל-02/06/19

"עוקץ הטוטו": פרשה חדשה בספורט הישראלי

logo
content image
חקירה ממושכת של יחידת הונאה מחוזית במשטרת ישראל הרימה מסך מעל תעשיית מרמה והונאה של בכירים בהתאחדויות ועמותות ספורט בתחומי הוקי קרח, הוקי גלגליות, הוקי רולר, קרלינג ו-אינליין. הצפי הוא שנגד תשעה מאותם בכירים יוגשו כתבי אישום. לאורך כל החקירה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הקונגרס היהודי העולמי: הגזענות בעלייה, גם בארץ

logo
content image
הקונגרס היהודי העולמי חושף היום (ראשון) נתונים של סקר שערך בשיתוף מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא תופעות הגזענות והאפליה במגרשי הספורט בישראל, ומדובר ללא ספק בנותונים מדאיגים.

מבין הציבור שמגיע למגרשי הספורט, קרוב למחצית (45%) חוו יחס של גזענות או אפליה, או היו עדים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
2,400 כרטיסים, 15 דקות: הירושלמים בטירוף

logo
content image
לאחר שהבטיחה את מקומה בפיינל פור עם 0:3 קל על הפועל באר שבע בסדרת רבע גמר הפלייאוף, הפועל ירושלים מכרה היום (ראשון) תוך פחות מרבע שעה את כל 2,400 הכרטיסים שהוקצו לה לחצי גמר הפיינל פור.

הקבוצה מהבירה, שעדיין לא יודעת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אחד הכוכבים הגדולים באירופה סגר בברצלונה

logo
content image
לידיעת קבוצות היורוליג השונות – ברנדון דייויס, אחד השחקנים המבוקשים באירופה לאור העונה המצוינת שהציג במדי ז’לגיריס קובנה, סגר היום (ראשון) את תנאיו בברצלונה, שבימים אלה נאבקת בפלייאוף הליגה הספרדית מול חובנטוד בדאלונה.

הפאוור-פורוורד האמריקאי אמנם לא שחקן חופשי, אך הבלאוגרנה סיכמו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קבוצת החינוך המיוחד של ליאו באק תייצג את ישראל

logo
content image
גמר ליגת הכדורסל לספורטאים עם צרכים מיוחדים התקיימה ב-28 למאי בחיפה. בגמר השתתפה קבוצה שתצא לייצג את ישראל במשחקי מכבי אירופה ביולי הקרוב. הקבוצה שתצא להשתתף במשחקי אירופה הנה הקבוצה מבית הספר ליאו באק בחיפה (בית ספר שיש בו בנוסף ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ראשל"צ גברה 76:92 על חולון ועלתה לפיינל פור

logo
content image
ווינרית. זה הדבר הראשון שצריך להגיד על מכבי ראשון לציון, שעלתה הערב (ראשון) לפיינל פור של ליגת ווינר סל והדיחה את הפועל חולון עם 1:3 בסדרה לאחר שגברה עליה 76:92 בתום תצוגה גדולה ברבע המכריע ובמסגרת המשחק הרביעי ברבע הגמר, ועל כן ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אילת רוצה לגמור סיפור, נס ציונה נלחמת על העונה

logo
content image
המשחק הרביעי בסדרה בין עירוני נס ציונה לבין הפועל אילת ייצא הערב (שני, 20:00) לדרכו כשהכתומים ינסו לאזן את התוצאה בין הקבוצות (1:2 לדרומיים) ואילו אילת תעשה את הדרך לאולם לב המושבה במטרה לסיים את הסיפור עם הכרטיס לפיינל פור.

גם במשחק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
חולון אחרי דרוקר, שמיר: אפשר לומר שאני נפרד

logo
content image
הפועל חולון סיימה הערב (ראשון) עונה מלאת תהפוכות לאחר שנכנעה 92:76 למכבי ראשון לציון במשחק הרביעי של סדרת רבע גמר הפלייאוף ובכך השלימה הפסד של 3:1 בסדרה כולה, אליה הגיעה החבורה בסגול פצועה ובסגל חסר.

בסיום המשחק, המאמן, דן שמיר, יותר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה