מבזקי ספורט ל-20/05/19

אחרי 2 הארכות: טורונטו צימקה ל-2:1 מול מילווקי

logo
content image
איזה משחק משוגע קיבלנו הלילה (בין ראשון לשני) בגמר המזרח. אחרי מותחן אדיר ושתי הארכות, טורונטו הצליחה לנצח במשחק הראשון שנערך בביתה 112:118 את מילווקי ולהישאר בעניינים בסדרה הזאת, שכעת עומדת על 1:2 לזכות הבאקס.

הראפטורס הוליכו כמעט לאורך כל ההתמודדות, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אנטטוקומפו: יכולים ליותר, משחק רע שלנו

logo
content image
גמר המזרח עדיין בחיים, כאשר טורונטו ניצחה הלילה (בין ראשון לשני) את מילווקי במשחקה הראשון במגרשה הביתי 112:118, זאת לאחר שתי הארכות ומשחק צמוד ובכך קבעה 2:1 לטובת מילווקי במשחק השלישי בין הקבוצות. האם הראפטורס יצליחו לכפות שוויון בסדרה בהמשך?

מי שהצטיין במשחק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פורסם הסגל הרחב של ישראל לאוניברסיאדה בקיץ

logo
content image
נקבע הסגל הרחב של נבחרת ישראל למשחקי האוניברסיאדה שיתקיימו בחודש יולי בנפולי. בנבחרת האולימפית משתתפים שחקנים עד גיל 25 והוא מורכב ממספר שחקנים שהיו בסגל הנבחרת הבוגרת בשנה האחרונה, יחד עם בוגרי נבחרות העתודה האחרונות.

מהסגל המורחב שנבחר כעת ייקבעו ה-12 שיצאו לטורניר, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אולימפיאקוס לא הופיעה כפי שהבטיחה ותרד ליגה

logo
content image
יום עצוב לכדורסל היווני ולאולימפיאקוס בפרט. הקבוצה מפיראוס לא הופיעה לדרבי במשחק הראשון בסדרת פלייאוף הליגה היוונית, בדיוק כפי שהתחייבה לאור מחאתה נגד השופטים והמשחק מול פנאתינייקוס בוטל, מה שעתיד להוביל לסנקציה החמורה ביותר שיש – הורדתה לליגת המשנה.

בשל העובדה שאלימפיאקוס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הפועל ת"א עלתה לפלייאוף עם 91:92 על ירושלים

logo
content image
המחזור האחרון בעונה הסדירה של ליגת העל בכדורסל נמשך היום (שני) עם משחקי ההכרעה, כאשר במוקד הפועל תל אביב אירחה את היריבה המושבעת הפועל ירושלים והצליחה לנצח אותה 91:92 בתום מותחן אדיר ולהתברג בפלייאוף. במקביל, מכבי אשדוד הביסה את הפועל חולון עם 89:100 נהדר, שלצערה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ביום חמישי: דרבי תל אביבי ברבע גמר הפלייאוף

logo
content image
המחזור ה-33 והאחרון בליגת ווינר סל שנערך הערב (שני), היה מותח ומרתק והשלים את תמונת הפלייאוף לעונת 2018/19. במוקד: הניצחון הדרמטי של הפועל תל אביב על הפועל ירושלים 91:92, קבע כי היא תפגוש לסדרה של משחקי דרבי את מכבי ת”א ברבע ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה