מבזקי ספורט ל-11/05/19

גולדן סטייט בגמר המערב עם 113:118 על יוסטון

logo
content image
גם ללא קווין דוראנט הפצוע, גולדן סטייט עשתה הלילה (בין שישי לשבת) צעד משמעותי בדרך לשמירה על התואר ואליפות שלישית ברציפות כאשר עלתה לגמר המערב בפעם החמישית ברציפות עם 113:118 על יוסטון בחוץ והשלימה 2:4 מרשים בסדרה.

הווריירס של סטיב קר, שנאלצו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בראון: המטרה שלנו? ללכת עד הסוף לאליפות

logo
content image
הפועל ירושלים כבשה אמש (שישי) את המקום השני לאחר שגברה בחוץ 99:108 על הפועל חולון. שתי הקבוצות סיפקו משחק לחימה יוצא דופן’ הרבה בזכות האווירה החמה שהייתה בהיכל טוטו בחולון, שהכתיבה את הקצב.

אצל מחזיקת הגביע היו מרוצים מאוד לאחר הניצחון, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לברון פרגן לקרי: אסור להמעיט בלב של אלוף

logo
content image
ללא קווין דוראנט הפצוע, אלופת ה-NBA בשנתיים האחרונות גולדן סטייט עלתה הלילה (בין שישי לשבת) לגמר המערב בפעם החמישית ברציפות ועשתה צעד משמעותי בדרך להגנה על תוארה לאחר שגברה 113:118 בחוץ על יוסטון והשלימה 2:4 בסדרה.

מאמן הווריירס סטיב קר התייחס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פארגו לא בסגל, ספרופולוס: משחק גם נגד הקהל

logo
content image
ג׳רמי פארגו לא יירשם לסגל של מכבי תל אביב לדרבי הגדול של תל אביב מול היריבה העירונית הפועל תל אביב שיערך מחר (ראשון) בשעה 21:10. הצהובים רוצים לשמור על פער במקום הראשון ואילו היריבה עוד נלחמת על מקומה בפלייאוף שמונה הראשונות.

בפעם ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בית הלחמי ימשיך בשילוב הצעירים בגלבוע/גליל

logo
content image
בעוד העיניים נשואות לדרבי התל אביבי בין מכבי להפועל, משחקי המחזור ה-31 של ליגת ווינר סל ימשיכו מחר (ראשון) גם בגן נר, שם תארח הפועל גלבוע/גליל את הפועל אילת ב-19:00 וכמו כן, הפועל באר שבע תארח בהיכל הקונכייה את עירוני נס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לאחר משחק משוגע: 88:89 לנהריה באשדוד

logo
content image
וואו, איזה משחק משוגע קיבלנו הערב (שבת) באולם הקרייה באשדוד, שם הקבוצה המקומית כמעט הצליחה לעשות את הבלתי ייאמן ולחזור מפיגור 18 ברבע האחרון, אך לבסוף נחלה 89:88 דרמטי וכואב לעירוני נהריה שמצידה, עשתה צעד ענק לעבר ההישארות בליגת העל.

ההתמודדות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"הפועל ת"א כבר הייתה צריכה להיות בפלייאוף"

logo
content image
הפועל תל אביב התכנסה לאימון המסכם שלה לקראת הדרבי החשוב מול מכבי תל אביב הערב (ראשון) ב-21:05 בהיכל קבוצת שלמה במסגרת המחזור ה-31 בליגת ווינר סל. השחקנים נראו חדורים מאוד ומודעים לחשיבות המשחק, אותו אסור להם להפסיד אם הם רוצים להשיג את המקום ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה