מבזקי ספורט ל-10/05/19

פילדלפיה - טורונטו ופורטלנד - דנבר למשחק 7

logo
content image
פילדלפיה ניצחה הלילה (בין חמישי לשישי), במשחק חד צדדי את טורונטו 101:112, והשוותה את סדרת חצי גמר המזרח ל-3:3. בגמר להזכירכם, מחכה מילווקי שכבר עלתה אחרי 1:4 על בוסטון. במערב, פורטלנד כפתה גם היא משחק מכריע נגד דנבר, אחרי שניצחה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
באטלר: שיחקתי בשביל לנצח, מאמין בקבוצה הזו

logo
content image
הדרמה מסרבת להיגמר. המשחק השישי בסדרה הדרמטית בחצי גמר המזרח בין פילדלפיה לטורונטו הסתיימה כשהסיקסרס חגגו עם 101:112 ושלחו את המותחן למשחק שביעי ומכריע בבית של הרפטורס.

מי שהיה בולט מעל כולם בניצחון פילי היה ג’ימי באטלר, שסיים עם 25 נקודות וסיפר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הופעה כבירה: 99:108 גדול לירושלים על חולון

logo
content image
איזה משחק נהדר ומשובח קיבלנו היום (שישי) בהיכל טוטו, כאשר הפועל ירושלים רשמה 99:108 אצל הפועל חולון בתום התמודדות מותחת ושקולה והצגה גדולה של ג’יימס פלדין, זאת במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-26 בליגת ווינר סל.

החבורה של עודד קטש הצליחה למנף ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"הטלת האשמה במשטרה לא במקומה ומקוממת"

logo
content image
סערת תאריך הדרבי התל-אביבי בכדורסל עדיין בעיצומה. כזכור, הדרבי בין מכבי להפועל הוחזר ליום ראשון עקב הנחיית המשטרה, דבר אשר הוביל להאשמות חמורות מצד האדום כלפי המשטרה, חברת היכלי הספורט מנהלת הליגות לכדורגל. היום (שישי), משטרת ישראל הגיבה לנאמר.

בהודעת המשטרה נמסר: ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בחולון זועמים: בראון סימן אצבע משולשת לקהל

logo
content image
הפועל ירושלים הרשימה היום (שישי) עם 99:108 גדול על הפועל חולון בחוץ, כשעל הדרך הקבוצה מהבירה טיפסה גם למקום השני על חשבון חולוניה המאוכזבת והוכיחה כי היא בהחלט מועמדת ראויה לזכות בדאבל היוקרתי אחרי תצוגה התקפית מרשימה.

בסוף המשחק נרשמו כמה אירועים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה