מבזקי ספורט ל-02/05/19

פורטלנד ניצחה 90:97 בדנבר והשוותה ל-1:1

logo
content image
סדרת חצי גמר המערב בין פורטלנד לדנבר עשויה להיות ארוכה מאוד וצמודה מאוד, אם שני המשחקים הראשונים הם עדות למשהו. אחרי ה-113:121 של הנאגטס במשחק הראשון, אירחה לפנות בוקר (חמישי) המדורגת 2 במערב בעונה הסדירה את הבלייזרס למשחק השני והפעם ידם של האורחים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דיווח: יאסיקביצ'יוס מועמד לאימון ממפיס

logo
content image
שרונאס יאסיקביצ’יוס, אחד השחקנים המעוטרים, הגדולים והאהובים באירופה, נמצא בדרך לתפקיד ראשון על הקווים ב-NBA. על פי דיווחים בארצות הברית, ממפיס מעוניינת בליטאי, אקס מכבי תל אביב ומאמן ז’לגיריס קובנה, לקבל את התפקיד בעונה הקרובה.

שאראס בן ה-43, מאמן את ז’ליגיריס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
גרג אודן רק 7 בדראפט, טרה סימונס 12, ארויו 27

logo
content image
לילה עמוס כוכבים, גם כאלו ששיחקו בעברם בליגת ווינר סל, נערך הלילה (חמישי) כאשר דראפט ליגת 3X3 של הראפר אייס קיוב, ה-BIG3, הביא כמה משמות העבר ב-NBA לליגה שצוברת תאוצה מדי שנה. גולת הכותרת – גרג אודן, פעם הבחירה מספר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכבי ת"א נקנסה בעקבות הקריאות לסטודמאייר

logo
content image
יום גדוש בעבודה התרחב בבית הדין של איגוד הכדורסל היום (חמישי), שם דנו הדיינים במספר אירועים שהתרחשו בשבועות האחרונים כאשר במוקד, מכבי ת”א נעשה ב-10,000 שקלים בגין הקריאות ‘אמארה מת’, לכיוונו של שחקן הפועל ירושלים במהלך המשחק בין השתיים.

גם היריבה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בוסטון הודיעה: דני איינג' עבר התקף לב

logo
content image
בזמן הסדרה המרתקת של המזרח בין בוסטון למילווקי, דני איינג’, שחקן העבר והג’נרל מנג’ר של הסלטיקס עבר התקף לב בשלישי בלילה (שעון ארצות הברית) והובהל לבית החולים, כך הודיעה הערב (חמישי) הקבוצה.

כאמור, איינג’ אגדת העבר של המועדון קיבל טיפול מידיי ולאחר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה