מבזקי ספורט ל-23/04/19

0:4 למילווקי על דטרויט, יוסטון הפסידה ליוטה

logo
content image
העולה השנייה לסיבוב השני בפלייאוף ה-NBA נקבעה הלילה (בין שני לשלישי) וגם היא מגיעה מהמזרח. מילווקי באקס, שסיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בליגה והבטיחה לעצמה את יתרון הביתיות לאורך הפלייאוף כולו, רשמה 104:127 קליל על דטרויוט בחוץ, והשלימה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אנטטוקומפו התרגש: המסע שלנו הוא בלתי ייאמן

logo
content image
סגרה את הסיפור בקלילות. מוליכת המזרח המשיכה הלילה (בין שני לשלישי) ביכולת המצוינת שלה, גברה 104:127 על דטרויט פיסטונס ורשמה 0:4 קליל בסדרה. היריבה הבאה של הבאקס – בוסטון סלטיקס.

ההישג של מילווקי, שלראשונה הצליחה לעבור את הסיבוב השני בפלייאוף מאז 2001, לא ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לא השנה שלו: לוק וולטון מואשם בהטרדה מינית

logo
content image
השנה הזאת לא הולכת להיזכר כאחת הזוהרות של לוק וולטון. האחרון, שאימן במהלך העונה הנוכחית את לברון ג’יימס והלוס אנג’לס לייקרס, לא הצליח להפעיל עם הקבוצה מעיר המלאכים לפלייאוף וסיים את תפקידו במועדון, כשהיום (שלישי) התגלתה צרה חדשה עבורו.

לאחר שלא ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"מסי לא זכה עם ארגנטינה? לברון לא בפלייאוף"

logo
content image
אנשי הכדורגל ברחבי העולם אוהבים לעשות השוואות בין הכוכבים הגדולים של הענף למקביליהם בענפים אחרים. זה בדיוק מה שעשה היום (שלישי) אנחל קאפה, מאמנה הארגנטינאי לשעבר של ריבר פלייט, בראיון במולדתו.

“נמאס כבר לשמוע שליאו מסי לא זכה בתואר עם ארגנטינה. ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
נפילה כואבת: מכבי רחובות ירדה רשמית לארצית

logo
content image
אחרי שלוש עונות בלבד, ששניים מהן היו לא רעות בכלל, אבל האחרונה שבהן קטסטרופלית בכל קנה מידה, מכבי רחובות חוזרת לליגה הארצית. הקבוצה מעיר המדע הפסידה הערב (שלישי) 92:90 לאחר הארכה להפועל רמת גן/גבעתיים, במחזור הרביעי של הפלייאוף התחתון ופרויקט ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה