מבזקי ספורט ל-12/04/19

אחרי היורוליג: הקהל של מכבי לא מגיע להיכל

logo
content image
אחרי שני הפסדים כואבים ליריבותיה בצמרת, מכבי תל אביב הצליחה אמש (חמישי) לגבור 92:99 על הפועל אילת והעפילה למקום הראשון. חניכיו של יאניס ספרופולוס הפגינו עליונות מההתחלה ועד לסוף המשחק ולמעשה, לא נתנו לדרומיים לפתח תקווה באשר לניצחון.

חולצת המזל, הגרסה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בפעם השלישית ברציפות: הזרים ניצחו באולסטאר

logo
content image
רגע לפני שליגת העל בכדורסל מגיעה לרגעי ההכרעה של העונה הסדירה, אירוע אולסטאר 2019 נערך היום (שישי) בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב, כאשר נבחרת הזרים גברה 130:134 על נבחרת הישראלים.

למרות שהיא הייתה מחזוקת באזרח הטרי אמארה סטודמאייר, או בשמו העברי יהושפט, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
גיא פניני אלוף השלשות, קוקס זכה בהטבעות

logo
content image
משחק האולסטאר בליגת העל בכדורסל הגיע, כאשר היום (שישי) גיא פניני הוותיק זכה בתחרות השלשות לאחר שגבר במעמד הגמר על גולן גוט בתוצאה 16:18 בתום דו קרב דרמטי. בנוסף, קור ג’יי קוקס הוכתר כאלוף ההטבעות.

גוט גבר 11:21 על אדם אריאל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
עדיין אין עולה לחצי גמר הלאומית, רותח בתחתית

logo
content image
הליגה הלאומית ממשיכה לרתק וגם הפלייאוף יהיה לוהט במיוחד, כאשר בשלושה מהמפגשים עדיין אין עולה לחצי הגמר. מכבי רעננה נמנעה מהשפלה עם 80:85 על אליצור יבנה בחוץ, הפועל גליל עליון השוותה את סדרת רבע הגמר ל-1:1 מול אליצור אשקלון עם 55:73, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לאן זאיון? אלו סיכויי קבלת בחירת הדראפט ה-1

logo
content image
בעקבות שינוי שיטת חישוב האחוזים בהגרלת הלוטרי לדראפט ה-NBA, כדי למנוע את הטאנקינג שקבוצות היו עושות כדי לסיים במקום האחרון ולזכות ב-25% לקבלת הבחירה הראשונה, שלוש קבוצות מחזיקות עתה בסיכוי דומה לצאת מחויכות מדראפט 2019 – קליבלנד, פיניקס וניו יורק.

הדראפט הקרוב יהיה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בלאט יחזור ל-NBA? שלוש קבוצות פיטרו מאמנים

logo
content image
עוד מאמן סיים את דרכו ב-NBA. הלילה (בין חמישי לשישי) הודיעה הקליבלנד קאבלירס כי מאמן הקבוצה, לארי דרו, סיים את דרכו במועדון לאחר סיום העונה הסדירה. האחרון רשם שנה מאכזבת בקבוצה מאוהיו, עם מאזן עגום של 19 ניצחונות לעומת 57 הפסדים.

דרו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה