מבזקי ספורט ל-22/03/19

ספרופולוס: יש עוד סיכוי מתמטי, נמשיך להילחם

logo
content image
כשנותרו עוד שלושה משחקים בלבד עד לסיום העונה הסדירה ביורוליג ומה שנראה כרגע גם כסיום העונה האירופית שלה, מכבי תל אביב, ללא דיאנדרה קיין שייעדר עקב סיבות אישיות, תתארח הערב (שישי) ב-19:00 אצל חימקי מוסקבה במטרה להחזיר מעט את החיוכים אל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ניצחון חמישי ברציפות לדנבר, גולדן סטייט טיילה

logo
content image
פחות משלושה שבועות נשארו לסיום העונה הסדירה ב-NBA, והלילה (בין חמישי לשישי), קיבלנו עוד כמה משחקנים מסקרנים, כשקבוצות נאבקות על המיקומים הסופיים במזרח ובמערב לקראת הפלייאוף.

גולדן סטייט (22:49) - אינדיאנה (29:44) 89:112

רבע ראשון צמוד הספיק לאלופה, שברחה עד סיום הרבע ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מינסוטה פתחה עם ניצחון וגברה על לואיוויל

logo
content image
טורניר המכללות הגדול יצא אמש (חמישי) לדרך וכמיטב המסורת, כבר בשלב הראשון נרשמו מספר הפתעות כשמדורגות בכירות מצאו את עצמן בחוץ כבר אחרי משחק אחד במפעל.

כל תוצאות הלילה

מרילנד (6)- בלמונט (11) 77:79

קנזס (4)- נורת איסטרן (13) 53:87

מרקט (5)- מרי סטייט (12) 83:64

נבאדה (7)- פלורידה (10) 70:61

אביליין כריסטן (15)- ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מבחן תיאוריה: הסיכוי הקלוש של מכבי תל אביב

logo
content image
לפני המשחק נגד אנדולו אפס, מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס הצהיר שאינו מסתכל על היריבות ומרוכז נטו בצהובים. מפה לשם, מילאנו, פנאתינייקוס, באיירן מינכן, אולימפיאקוס ואפילו ז'לגיריס קובנה גרפו ניצחונות ורק הצהובים כשלו במשימה והפסידו 79:71 לטורקים ואז שוב, 85:83 לשאראס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
שחקני הפועל אילת וההנהלה סיכמו: חוזרים להתאמן

logo
content image
אחרי יומיים לא שקטים במיוחד, ראשי הפועל אילת והקפטן אבי בן שימול כנציג השחקנים הגיעו היום (שישי) להבנות על פי הן, חניכיו של שרון דרוקר ישובו לאימונים סדירים לקראת המשחק ביום שני מול הפועל תל אביב. ההנהלה התחייבה להכניס את הכספים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אולימפיאקוס ספגה הורדת שש נקודות ממאזנה

logo
content image
הרוחות ממשיכות לסעור בכדורסל היווני. היום (שישי) הטילה ההתאחדות המקומית עונש קשה על קבוצתו של דייויד בלאט אולימפיאקוס, שספגה הורדת שש נקודות ממאזנה, הפסד טכני מול פנאטינייקוס וכן קנס בסך 11 אלף אירו.

השנאה בין המועדונים הגיעה העונה לגבהים חדשים. זה התחיל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
סטודמאייר יערוך בכורה כישראלי בליגה מול אשדוד

logo
content image
הסיבוב השלישי והאחרון בליגת ווינר סל ייפתח הערב (שבת) עם המחזור ה-23 שיביא לצופי הכדורסל שני משחקים. הפועל ירושלים תארח בשעה 20:45 את מכבי אשדוד ואילו הפועל חולון תתמודד בביתה מול עירוני נהריה ב-19:00 בהיכל הטוטו בעיר.

הפועל ירושלים – מכבי אשדוד (20:45)

אחרי שהופעת הבכורה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
עדיין זקוקה לנס: 71:76 למכבי ת"א על חימקי

logo
content image
מכבי תל אביב לא הציגה את אחד מהמשחקים הכי טובים שלה העונה, והאמת שאפילו לא קרוב לכך, אבל היא עשתה את העבודה. הצהובים של יאניס ספרופולוס שמרו לעצמם סיכוי קלוש להעפיל לשלב הבא ביורוליג עם ניצחון 71:76 על חימקי מוסקבה בחוץ, תוך ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ענו: האם מכבי תעשה את הבלתי ייאמן ותעלה?

logo
content image
מכבי תל אביב ניצחה הערב (שישי) ברוסיה את חימקי מוסקבה ושמרה על הסיכוי הקטן להשתחל לפלייאוף היורוליג. כעת, זה הזמן שלכם גולשי ONE לענות על השאלות המרכזיות – הקרדיט מיאניס ספרופולוס, היכולת הקבוצתית והאם היעדרות של דיאנדרה קיין דווקא עזרה לשטף הקבוצתי? ענו.

(function(d,s,id){var ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ספרופולוס: אנחנו מכבי, לעולם לא נרים ידיים

logo
content image
לאחר ה-85:83 לז’לגיריס בהיכל, שניפץ כמעט לחלוטין את חלומות ההתברגות של מכבי ת”א לשמינייה הראשונה של היורוליג, החבורה של יאניס ספרופולוס הגיעה למוסקבה כדי לשמור על סיכוי מזערי לעלות לפלייאוף ועשתה זאת עם 71:76 על חימקי.

“זה היה משחק קשה מול קבוצה נהדרת”, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה