מבזקי ספורט ל-12/03/19

ניצחון 9 ברצף ליוסטון, טורונטו הובסה בקליבלנד

logo
content image
כשפלייאוף ה-NBA מתקרב לו בצעדי ענק, התקיימו הלילה (בין שני לשלישי) שישה משחקים בליגה הטובה בעולם, כשבמוקד, לוס אנג’לס קליפרס פירקה את בוסטוןף יוסטון גברה על שארלוט, אוקלהומה השיגה ניצחון חוץ ביוטה וטורונטו הובסה במפתיע על ידי קליבלנד החלשה.

לוס אנג’לס קליפרס (29:39) ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ווסטברוק לאוהד שקילל: אז*** אותך ואת אשתך

logo
content image
כזה דבר כבר הרבה זמן לא נראה ב-NBA וההשלכות צפויות להיות חמורות ביותר. במהלך ה-89:98 החשוב הלילה (אור לשלישי) של אוקלהומה סיטי על יוטה, כוכב הת’אנדר איים על אוהד הג’אז שהתעמת איתו מהיציע וסינן לעברו “אז*** אותך וגם את אשתך”. המילים החמורות נקלטו בעדשת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דאגה בהפועל חיפה, חסין: לצערנו לא שמרנו טוב

logo
content image
אחרי שכבר השיגה שני ניצחונות רצופים, הפועל חיפה שוב הסתבכה וחלומות הפלייאוף שלה שוב ספגו מהלומה, כאשר נכנעה אמש (שני) 103:93 למכבי רעננה, מוליכת טבלת הליגה הלאומית, במסגרת המחזור ה-23.

המאזן של הפועל חיפה עומד כעת על 13:10, מאזן שצפוי עד ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הבקשה אושרה, סטודמאייר יקבל אזרחות

logo
content image
לאחר ההפסד של הפועל ירושלים למכבי תל אביב בארנה, האדומים חוזרים לזירה האירופית כשהאדומים של עודד קטש ערכו את האימון המסכם לקראת מפגש הגומלין הערב (רביעי) ב-19:30 מול נפטונאס קלייפדה הליטאית כחלק משמינית גמר ליגת האלופות של פיב״א.

מלבד המשחק הגיעה בשורה משמחת לקבוצה ואמארה סטודמאייר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
סגולה להצלחה: חולון ברבע גמר היורופקאפ

logo
content image
לאחר שניצחה 81:85 במשחק הראשון, הפועל חולון התקשתה הערב (שלישי) מול בלקן בבולגריה, אך הצליחה לעלות לרבע גמר היורופקאפ למרות שהפסידה 83:82 לבולגרים, שלא היו רחוקים מלחולל מהפך בשניות הסיום.

הסגולים פתחו את ההתמודדות בצורה זוועתית, אך השתלטו על המשחק בהמשך וכבר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה