מבזקי ספורט ל-02/03/19

משוגע: שיקגו ניצחה את אטלנטה אחרי 4 הארכות

logo
content image
שבעה משחקים נערכו הלילה ב-NBA וסיפקו תוצאה אחת פשוט משוגעת ועוד כמה מאוד מעניינות. אטלנטה אירחה את שיקגו למפגש בין שתיים מהקבוצות החלשות במזרח, שהציגו משחק לפנתיאון שהסתיים אחרי 4 הארכות, שני שיאי קריירה וניצחון לבולס. בנוסף, שתי הגדולות של המזרח ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פאו גאסול עזב את הספרס, צפוי לעבור למילווקי

logo
content image
פאו גאסול, אחד השחקנים האירופאים הגדולים בתולדות ה-NBA, נמצא בדרך לקבוצתו החמישית בליגה הטובה בעולם. שחקן הפנים הספרדי שוחרר הלילה (בין שישי לשבת) מסן אנטוניו והוא צפוי להצטרף למוליכת המזרח, מילווקי, בחיפוש אחר אליפות שלישית בקריירה.

גאסול, שנבחר שש פעמים לאולסטאר ה-NBA ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
המנהלת צפויה לאשר סדרות בחצי הגמר ובגמר

logo
content image
דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל צפוי להתכנס מחר (ראשון) בצהריים ולאשר שינוי משמעותי בכדורסל הישראלי עם ביטול שיטת הפלייאוף ומעבר לסדרות בחצי הגמר ובגמר החל מעונת המשחקים הבאה.

בשנים האחרונות אלופת ליגת העל בכדורסל נקבעה בפיינל פור של משחק אחד בחצי הגמר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אולימפיאקוס במשבר, ביקורת ביוון על בלאט

logo
content image
אולימפיאקוס של דייויד בלאט הובסה אתמול (שישי), בביתה שבפיראוס 97:81 נגד צסק”א מוסקבה, ונראה שהמשבר של היוונים ומאמנם הישראלי הולך ומעמיק, כשהם רשמו הפסד חמישי ברציפות, ומקבוצה שנראתה כמועמדת בטוחה לפיינל פור, אולימפיאקוס תיאלץ להיאבק על מקום בין שמונה הראשונות.

ונראה שבלאט, אחד המאמנים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
עייפה אך מרוצה: 82:87 למכבי ת"א על נס ציונה

logo
content image
תלונות על עייפות, עקיצות הדדיות מול מנהלת הליגה, שני משחקים בתוך יומיים וגם פיגור 23, לא מנעו ממכבי תל אביב לרשום הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות במסגרת המחזור ה-20, עם 82:87 על חשבונה של עירוני נס ציונה, בתום 40 דקות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רבע רביעי: הפועל ת"א - הפועל ירושלים 70:64

logo
content image
המשחק המרכזי של המחזור ה-20 בליגת בווינר סל מפגיש בשעה זו בהיכל שלמה את הפועל תל אביב והפועל ירושלים, בקרב שתמיד מושך עניין רב בכדורסל הישראלי.

הרכש החדש של עודד קטש, דמיטריוס קונגר, עורך הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה מול האקסית שלו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ספרופולוס: אהבתי את הצורה שבה הגבנו לפיגור

logo
content image
מכבי תל אביב צלחה הערב (שבת) עוד מכשול בשבוע העמוס שמחכה לה, לאחר שרשמה 82:87 ביתי על עירוני נס ציונה במחזור ה-20 של ליגת ווינר סל, וזאת לאחר שכבר פיגרה ב-23 נקודות במהלך המחצית הראשונה.

המאמן הצהוב, יאניס ספרופולוס, אמר בסיום: "ברבע הראשון הייתה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה