מבזקי ספורט ל-28/02/19

ווייד ניצח את גולדן סטייט בשלשת ענק על הבאזר

logo
content image
ליל משחקים עמוס במיוחד קיבלנו הלילה (בין רביעי לחמישי) בליגת ה-NBA, עם מספר משחקים מרתקים ומותחים. אלא שמעל כולם, היה זה הקרב בין מיאמי לגולדן סטייט, שהסתיים בצורה הכי דרמטית שאפשר עם שלשת ניצחון של לא אחר מאשר דוויין ווייד.

מיאמי (33:27) ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ווייד: מאוד מיוחד בשבילי, השארתי עוד זיכרון

logo
content image
דוויין ווייד הוא ללא ספק הכוכב של הלילה האחרון ב-NBA, לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי) הוא היה אחראי לסל ניצחון פשוט מטורף עם הבאזר, כאשר נחסם בניסיון הראשון שלו ובזריקת הפולו מהמקום צלף מעבר לקשת בדרך ל-125:126 ענק על גולדן סטייט.

‘פלאש’ נמצא ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכבי חיפה עשויה לעבור לנשר בעונה הבאה

logo
content image
האם מכבי חיפה תפסיק את משחקיה בארנה ברוממה בתום העונה הנוכחית? ל-ONE נודע היום (חמישי) לראשונה כי מכבי חיפה בודקת את האופציה לשחק בהיכל הספורט בנשר עם תום החוזה שלה הקיץ עם ההיכל בחיפה.

בתחילת השבוע נפגשו ראשי המועדון הירוק עם ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ווילבקין: הזמן שעבר מתחילת העונה מרגיש כנצח

logo
content image
אחרי ההפסד למילאנו בשבוע שעבר ובעוד שבו כלל שחקני הסגל לאימונים עם סיום פגרת הנבחרת, מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי,21:05) את אלופת היורוקאפ אשתקד, דרושפאקה, במטרה לחזור למסלול הניצחונות בזירה האירופית.

הצהובים יעלו למשחק בידיעה כי הפסד ביתי לנועלת הטבלה יהיה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בתום מותחן: 85:89 יקר להפועל ת"א על נס ציונה

logo
content image
המחזור ה-19 בליגת ווינר סל הגיע לסיומו הערב (חמישי), כאשר במוקד: הפועל תל אביב גברה 85:89 על עירוני נס ציונה בסיומו של מותחן נהדר. בנוסף, גלבוע/גליל רשמה 79:80 דרמטי על מכבי אשדוד והפועל אילת גברה 75:93 על נהריה.

עירוני נס ציונה – הפועל תל אביב ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רבע ראשון: מכבי תל אביב - דרושפאקה 0:0

logo
content image
המחזור ה-24 ביורוליג נמשך בשעה זו, כאשר מכבי תל אביב מארחת בהיכל מנורה מבטחים את דרושפאקה.

עבור הצהובים, שעדיין חולמים להגיע לפלייאוף, מדובר במשחק חובה מול היריבה הנחותה ביותר במפעל. התקופה האחרונה לא הייתה יציבה כל כך עבור החבורה של יאניס ספרופולוס, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אחרי שחיזרה אחריו: נמרוד לוי סיכם במכבי אשדוד

logo
content image
נמרוד לוי חוזר למכבי אשדוד לאחר שסיכם תנאיו במועדון. הפורוורד בן ה-23 שעזב את מכבי תל אביב באמצע ינואר, יעשה את הדרך חזרה לקבוצה שעקבה אחר צעדיו בניסיון להחזירו כשכבר בדצמבר הביעו התעניינות להשיבו לעיר הנמל בה הצטיין במטרה לסייע ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה