מבזקי ספורט ל-20/02/19

הפציעה של לברון מדאיגה מאוד את הלייקרס

logo
content image
לברון ג’יימס היה יכול לחזור הרבה יותר מהר מפציעתו במפשעה, כך טען סוכנו, אך בעקבות יכולתו מאז החזרה מפציעה עולה כעת שאלה בארצות הברית – האם הוא באמת חזר בזמן או שמא אף הקדים את שובו אל הפרקט? האם הוא בריא ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מצאה מחליף: גארלון גרין חתם בהפועל ת"א

logo
content image
כבר מצאה מחליף. הפועל תל אביב החתימה את גארלון גרין, ששוחרר לאחרונה מחימקי מוסקבה. הפורוורד האמריקאי יתפוס את מקומו של דבון אקון פרסל ששוחרר רשמי אמש (שלישי) אחרי חודשיים מאכזבים במיוחד.

גרין בן ה-28 (2.01 מ’) שוחרר מניו אורלינס פליקנס עוד בטרם פתיחת העונה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"למילאנו יש תוצאות משונות, אבל הם פייבוריטים"

logo
content image
רגע לפני שתמריא למילאנו, מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את אימונה האחרון בהיכל מנורה מבטחים, שלאחריו יצאה הקבוצה לשדה התעופה לקראת משחקה הערב ב-21:45 מול ארמני מילאנו.

בסיבוב הקודם, במשחק בין השתיים שהתקיים בישראל, ניצחו הצהובים ללא טאריק בלאק 92:94 ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בעפולה מרוצים: זה היום הראשון של שארית העונה

logo
content image
קרבות הצמרת והתחתית שנערכו אמש (שלישי) והשלימו את המחזור ה-20 בליגה הלאומית בכדורסל, הביאו ללא מעט בשורות חדשות – ההפסד של מכבי קריית מוצקין 89:76 להפועל גליל עליון איפשר למכבי חיפה לסיים את המחזור במקום השני ועפולה בלמה את הרצף המבהיל שלה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
עופר רחימי סיים את תפקידו בהפועל חיפה

logo
content image
בפגישה שנערכה היום (רביעי) בין הנהלת הפועל חיפה למאמן הקבוצה מאז פתיחת העונה עופר רחימי, וכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הגיעו הצדדים להבנות משותפות על סיום עבודתו של המאמן במועדון אחרי 20 מחזורים.

מהמועדון נמסר: “אנחנו רוצים להודות לעופר על תרומתו הגדולה למועדון ועל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אבדיה נכלל בסגל הסופי של ישראל לקראת גרמניה

logo
content image
נבחרת ישראל ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (חמישי, 19:30) מול גרמניה, שיתקיים בהיכל קבוצת שלמה במסגרת החלון השישי והאחרון במסגרת מוקדמות גביע העולם.

שלושה ימים בלבד לאחר מכן יצאו חניכיו של עודד קטש למשחק חוץ בבלגרד נגד סרביה. לאחר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אמביד ייעדר לפחות שבוע בעקבות רגישות בברך

logo
content image
אחרי חגיגת האולסטאר, ליגת ה-NBA צפויה לחזור בלילה שבין חמישי לשישי לחלק המכריע של העונה ולמאבקי הפלייאוף, ומי שקיבלה חדשות לא טובות היא פילדלפיה, לאחר שהתברר כי כוכב הקבוצה ג’ואל אמביד יחמיץ לפחות את השבוע הקרוב בעקבות פציעה.

הסנטר הקמרוני, ששיחק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פיפן: פיל ג'קסון היה מוביל את הלייקרס לתואר

logo
content image
סקוטי פיפן מאמין במאמנו לשעבר. שחקן העבר האגדי של שיקגו בולס סיפר בראיון שלפיל ג’קסון יש את היכולת לקחת את לוס אנג’לס לייקרס הנוכחית, שמתקשה בימים אלו ב-NBA, ולהצעיד אותה לא רק לפלייאוף, אלא כל הדרך אל התואר עמה זכה כבר פעמיים בעבר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה