מבזקי ספורט ל-19/02/19

ריאל: ההסברים שניתנו לנו מצערים ולא מספקים

logo
content image
יומיים לאחר ההפסד הדרמטי לברצלונה בגמר הגביע הספרדי בכדורסל לאחריו איימה ריאל מדריד לפרשו מהליגה הספרדית עקב טעויות השיפוט שהתרחשו לטענתה בשניות המכריעות, שחררה הלילה (בין שני לשלישי) הנהלת אלופת אירופה את תגובתה הרשמית לאירועים.

“אנו רוצים לציין לפני הכל שההסברים שניתנו למועדון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רשמית: דבון אקון-פרסל שוחרר מהפועל תל אביב

logo
content image
דבון אקון-פרסל עוזב את הפועל תל אביב אחרי חודשיים בלבד. הפוורורד, שדרש לא פעם לעזוב את הקבוצה עקב חוסר שביעות רצון ולבסוף נשאר לאחר שכנועים, קיבל לבסוף את מבוקשו והגיע לסיכום על התרת חוזהו.

אקון-פרסל הגיע כהבטחה לאור העובדה שהיה שחקנה של דנבר, אך ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכבי ת"א מתכננת לרשום את קנדריק ריי לליגה

logo
content image
במכבי תל אביב מתכננים לרשום בשבועות הקרובים את קנדריק ריי גם למשחקי הליגה, כך נודע לראשונה ל-ONE. יש לציין כי השחקן וחבריו לקבוצה כבר עודכנו בעניין. הגארד, ששותף עד כה רק במסגרת היורוליג, יוכל לעמוד לרשותו של יאניס ספרופולוס בזירה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"אני דני אבדיה, אני מיוחד בדרך שלי ואשאר כך"

logo
content image
לאחר שרשם הישג מרשים עם זכייה בתואר ה-MVP במחנה "כדורסל ללא גבולות", שהתקיים כחלק מסוף שבוע האולסטאר ובו השתתפו כמה מהשחקנים הצעירים והמבטיחים מרחבי העולם, דני אבדיה, הכישרון בן ה-18 של מכבי תל אביב, נחת היום (שלישי) בארץ ושיתף בתחושותיו אחרי התואר שקטף.

״שבוע ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
גיא הראל: גאים לייצג את ירושלים בארץ ובחו"ל

logo
content image
בצל השבוע המשמח שעבר על הפועל ירושלים עם הזכייה בגביע המדינה וכן הניצחון על הפועל אילת, הקבוצה הגיעה להתארח אצל ראש העיר ירושלים, משה ליאון, בקבלת פנים חגיגית לרגל הזכייה בגביע כמובן.

אל האירוע הגיעו המאמן עודד קטש, גיא הראל, צוות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ג'רום דייסון נחת בישראל: יש לנו משימה חשובה

logo
content image
שחקנה החדש של בני הרצליה, ג׳רום דייסון נחת היום (שלישי) בישראל והצטרף לאימוני קבוצתו של אריק שיבק. הרכז, שחתם בשבוע שעבר, פספס את משחק הליגה מול מכבי תל אביב בו הפסידה הקבוצה ביום ראשון האחרון.

דייסון אמר עם הגעתו: ״אני מתרגש להגיע ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
חולון נקנסה ב-25,000 שקל, ירושלים ב-5,000

logo
content image
בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל, בראשות הדיינים עו”ד צביקה רוזן ועו”ד עזרא האוזנר, החליט היום (שלישי) כי הפועל חולון נקנסה בסכום של 25,000 ש”ח בפועל ו-10,000 ש”ח על תנאי בגין נהמות, זריקת בקבוק וגרעינים בחצי גמר גביע המדינה. בנוסף, הפועל ירושלים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה