מבזקי ספורט ל-14/02/19

גולדן סטייט הובסה, תומאס חזר אחרי 11 חודשים

logo
content image
ליל המשחקים המלא האחרון של ה-NBA לפני פגרת האולסטאר נערך הלילה (בין רביעי לחמישי), וזימן לא פחות מ-11 משחקים (מחר ישוחקו עוד שלושה אחרונים בהחלט לפני האולסטאר). במוקד: המשך הרצף המשוגע של ג’יימס הארדן, התבוסה של גולדן סטייט בפורטלנד וגם החזרה לפרקט של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ג'ו אינגלס ריגש כשחשף את גילוי האוטיזם של בנו

logo
content image
ה-NBA רצוף סיפורים מרגשים על הפרקט, אולם הלילה (בין רביעי לחמישי) חשף שחקן יוטה ואקס מכבי תל אביב ג’ו אינגלס סיפור מחייו האישיים, שסחף לדמעות את ארה”ב כששיתף את גילוי האוטיזם של בנו ג’ייקוב וההתמודדות של משפחתו עם הסוגיה, במטרה להוות השראה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"הסינדרלה רוצה לעקוץ שוב, 40 דק' מהיסטוריה"

logo
content image
הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון ייפגשו הערב (חמישי, 21:00) לגמר גביע המדינה בכדורסל, בפיס ארנה שבבירה. בצד של הכתומים יש התרגשות גדולה לקראת המעמד, בו לא היו מאז שנת 2012. אתמול ערכו החניכים של גיא גודס אימון קליל לקראת המפגש המסקרן.

גיא גודס אמר לקראת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אוחיון: חשוב לי מאוד לקחת תואר עם ירושלים

logo
content image
שנתיים אחרי הגמר ההוא ב-2016/17, אז הפסידו את התואר למכבי תל אביב בפיס ארנה אולמם הביתי, בהפועל ירושלים נחושים להחזיר לאוהדיהם, שיהיו הרוב השולט ביציעים, כשיעלו הערב (חמישי, 21:00) על הפרקט באותה ארנה מול מכבי ראשון לציון בקרב על גביע המדינה.

כ-9,000 אוהדים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ארד הררי חתם בהפועל עפולה עד תום העונה

logo
content image
ארד ההרי נפרד הבוקר (חמישי) מהפועל חיפה ומתחיל את האתגר החדש שלו בליגה הלאומית. הגארד חתם בהפועל עפולה עד תום העונה באמצעות סוכנו רז גל, כך נודע ל-ONE לראשונה, ויסייע לה במלחמה על השגת הכרטיס לליגת ווינר סל.

על אף שהיו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ירושלים וחולון יעמדו לדין על אירועי חצי הגמר

logo
content image
רגע לפני גמר גביע המדינה בכדורסל הערב (חמישי) החליט תובע איגוד הכדורסל, עו”ד טל אור, להעמיד לדין משמעתי את הפועל ירושלים והפועל חולון, בעקבות התנהגות אוהדיהן במהלך משחק חצי הגמר בסיומו ניצחו האדומים 77:91.

על פי דוח השיפוט והמשקיף, החבורה מהבירה תועמד ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"אייזאה תומאס שם את דנבר על המפה, גיבור"

logo
content image
ליל אמש (בין רביעי לחמישי) סיפק לנו שלל סיפורים מרתקים ב-NBA, כששוחקו לא פחות מ-11 משחקים. מעל הכל עמדה חזרתו המרגשת של אייזאה תומאס לפרקט, בניצחון 118:120 של דנבר על סקרמנטו. בנוסף, גולדן סטייט הופתעו והפסידה 129:107 אצל פורטלנד.

“אייזאה תומאס שם אותנו על ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אולימפיאקוס ובלאט דורשים צוות שיפוט זר בדרבי

logo
content image
הסאגה הגדולה שמסעירה את יוון המשיכה הערב (חמישי) ולאחר שאולימפיאקוס לא הופיעה למחצית השנייה במשחק הגביע מול היריבה הגדולה, פנאתינייקוס, כעת, האדומים-לבנים תחת הדרכתו של דייויד בלאט הודיעו כי ישחקו מול היריבה העירונית רק עם צוות שיפוט זר.

בנוסף לכך, האדומים מפיראוס אוסרים על ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 

דיברגנט חדש

Well-known member
מסכן בלאט, הוא צפוי לאבד 6 נק' בליגה וזה מאוד קריטי

באיזה מקום הם בליגה עכשיו לפני ההפחתה ובאיזה מקום יהיו אחרי ההפחתה?
 
בפעם החמישית: הפועל ירושלים מחזיקת הגביע

logo
content image
הגביע נשאר בירושלים. הפועל ירושלים זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה בכדורסל בפעם החמישית בתולדותיה לאחר שחגגה עם 67:82 אדיר על הפועל ראשון לציון בגמר הגביע מול 11,120 צופים בארנה הביתי שבבירה.

החבורה האדומה של עודד קטש הצליחה לנקום בכתומים מעיר היין ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ג'ייקובן בראון: גאה להיות חלק, אני אסיר תודה

logo
content image
הפועל ירושלים קטפה הערב (חמישי) את גביע המדינה החמישי בתולדותיה עם ניצחון גדול על מכבי ראשון לציון של גיא גודס, וזכתה שוב בתואר היוקרתי לאחר לא פחות מ-11 שנים שחונות.

ליאור אליהו היה מאושר בסיום: “הגמר הזה יילך איתנו לכל החיים, זה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה