מבזקי ספורט ל-10/02/19

ג'ורג' להט, ניצחון גדול לאוקלהומה על יוסטון

logo
content image
במוקד משחקי ה-NBA שנערכו הלילה (בין שבת לראשון), עמד המפגש בין שתיים מהקבוצות הכי טובות במערב, אוקלהומה ויוסטון, וכמיטב המסורת מהשנים האחרונות, המשחק ביניהן לא אכזב.

יוסטון (23:32) – אוקלהומה (19:36) 117:112

וואו, איזה משחק קיבלנו בטקסס הלילה, ואיזו הצגה של פול ג’ורג’, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דונצ'יץ': באירופה יותר קשה לקלוע מאשר ב-NBA

logo
content image
לא מעט משחקים מרתקים התקיימו הלילה (בין שבת לראשון) בליגת הכדורסל הטובה בעולם, אבל דווקא מי שלא שיחק הלילה, לוקה דונצ’יץ’, הרוקי הנפלא של דאלאס מאבריקס, סיפק כמה ציטוטים מעניינים בראיון שנערך עימו.

לוקה, שכבר הפך לאחד השחקנים האהובים בליגה, מעמיד ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 

סלים וארזה

New member
מנהל
יש מספר סיבות לכך שבאירופה קשה יותר לקלוע
1. איכות השחקנים. ב-NBA אין לך אפשרות לעשות כל כך רוטציות בין שחקני ההגנה כי כל שחקן NBA יכול להיות כוכב באירופה, כלומר להשאיר שחקן חופשי ולהמר על זריקה שלו זו התאבדות ב-NBA בייחוד בסגנון היום שיש לך בכל קבוצה סטרץ' פור שקולע מרחוק וגם סנטרים לא מתביישים לזרוק משם.
2. חוק ההנד צ'ק גורם לכך שלגארדים ב-NBA יש מספיק מרווח ליצור לעצמם מצבי קליעה.
3. אכן חוק שלוש השניות ההגנתי משאיר מקום לשחקנים לחדור לסל ב-NBA.
4. באירופה המאמנים שולטים יותר במה שקורה על המגרש. בגלל שהשחקנים פחת טובים מאשר ב-NBA, אז הקבוצות מפצות בתרגילים בהם כל השחקנים בהגנה מחפים אלה על אלה. לעומת זאת ב-NBA שחקנים יכולים לחדור, לזרוק מבחוץ, למסור והרבה יותר קשה להתארגן בהגנה.
5. זו בעצם הנקודה החשובה ביותר: 82 משחקים ב-NBA בעונה הרגילה לכל קבוצה. זה אומר שלא תמיד יש זמן להתכונן הגנתית מול הקבוצה שמשחקים מולה כשיום או יומיים קודם לכן שיחקת מול קבוצה אחרת. אז רואים קצת וידאו, אבל גם צריך לנוח בין הטיסות. הפסד כזה או אחד לא ממש משפיע כי בסך הכל המאני טיים זה הפלייאוף. יש גם לא מעט קבוצות שנכנסות למצב של טנקינג ובנוסף במהלך 82 משחקים בעונה משתדלים להשאיר את השחקנים בריאים וכך יש תוכנית דקות די מסודרת לקבוצה עם 10 ומעלה שחקנים ברוטציה במהלך 48 דקות. באירופה כל משחק כמעט קובע, בנוסף משחקים 40 דקות ולכן אין צורך לווסת כל כך את השחקנים. למאמנים ולהנהלות חשובים הנצחונות ועוד יותר חשוב לא להפסיד. ב-NBA אין ירידת ליגה, אלא להיפך - קבוצה שמפסידה יותר מקבלת סיכוי גבוה יותר בדראפט. אז מה רע?
&nbsp
אירופה ו-NBA רק נראים אותו דבר, אבל הסגנונות אחרים לגמרי. זה כמו ליברטדורס ו-MLS.
 
סטודמאייר הגיש בקשה לקבלת תעודת זהות

logo
content image
אחרי שהגיש היום בקשה לקבלת תעודת זהות ישראלית ומילא את הטפסים הדרושים במשרד הפנים, אמארה סטודמאייר יהיה מחוץ לסגל של הפועל ירושלים לחצי הגמר מחר (שני, 21:00) מול הפועל חולון, כמו גם כריס ג’ונסון.

כזכור, לפני כשבועיים הודיע שר הפנים, אריה דרעי, כי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קטש: יש לנו ביטחון, שמיר: הם יותר טובים כרגע

logo
content image
רגע לפני שייצא לדרך שלב חצי גמר גביע המדינה בכדורסל מחר (שני) עם צמד המפגשים הלוהטים בין הפועל תל אביב למכבי ראשון לציון (18:30) ובין הפועל ירושלים להפועל חולון (21:00), ערכו ארבעת המאמנים והקפטנים של הקבוצות את מסיבת העיתונאים המסורתית בהיכל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ג'רום דייסון וד'אור פישר חתמו בבני הרצליה

logo
content image
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, ג’רום דייסון חתם היום (ראשון) בבני הרצליה, שהודיעה גם על החתמתו של הסנטר הוותיק, ד’אור פישר. דייסון בן ה-31, שנבחר ל-MVP של פיינל פור 2017, וסנטר נבחרת ישראל לשעבר בן ה-37 צפויים לנחות בישראל בימים הקרובים ולהצטרף ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ג'ו לואל אצ'ויל הושאל לגליל עליון עד תום העונה

logo
content image
הפועל גליל עליון רשמה היום (ראשון) תוספת מרשימה במיוחד לסגל שלה רגע לפני הישורת האחרונה של העונה והכניסה לפלייאוף הליגה הלאומית, כאשר היא צירפה בהשאלה מהפועל ירושלים את ג'ו לואל אצ’ויל.

הסנטר האוסטרלי (24, 2.13) שחתם הקיץ בקבוצה מהבירה לשלוש שנים, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קולשוב: יש התרגשות, לא באים לשמש כתפאורה

logo
content image
הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון יעלו הערב (שני) ב-18:30 לקרב ישיר על הכרטיס הראשון לגמר גביע המדינה. האדומים צפויים ליהנות מיתרון מספרי ביציעים כשעוד קודם למכירה החליטו בהנהלת המועדון לרכוש מספר קטן יותר משאר הפיינליסטיות שהוציאו למכירה 2,200 כרטיסים ואילו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אמארה וג'ונסון לא ישחקו מול חולון בחצי הגמר

logo
content image
אחד מרגעי השיא של הכדורסל הישראלי הגיע. בצד הקבוצה המארחת, אמארה סטודמאייר וכריס ג׳ונסון לא ישחקו במדי הפועל ירושלים מול מחזיקת גביע המדינה מאשתקד, הפועל חולון, שיתקיים הערב (שני) ב-21:00 במשחק השני של חצאי גמר גביע המדינה. הירושלמים צפויים להיות הקול ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
93:107 לרעננה על יבנה, מופע אדיר של בריסקר

logo
content image
המחזור ה-19 בליגה הלאומית בכדורסל נפתח הערב (ראשון) עם עוד תצוגת תכלית של מוליכת הטבלה, מכבי רעננה, שהביסה בביתה 93:107 את אליצור יבנה בדרך למאזן אדיר של 2:17. הקבוצה של שי סגלוביץ’ לעומת זאת עם הפסד שלישי בארבעה משחקים.

שתי הקבוצות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה