מבזקי ספורט ל-03/02/19

אבדיה צפוי לקבל את הקרדיט, וולדן ישוב בחולון

logo
content image
המחזור ה-17 יימשך הערב (ראשון) עם המשחק המרכזי של המחזור, כשהפועל חולון המוליכה תארח ב-21:00 את מכבי תל אביב שתנסה לכבוש את הפסגה. כמו כן, עוד קודם ב-19:15 עירוני נס ציונה תפגוש את הפועל אילת באולם לב המושבה.

הצהובים שספגו תבוסה ביום ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ללא לברון: הלייקרס נכנעו 115:101 לגולדן סטייט

logo
content image
גולדן סטייט (15:37) – לוס אנג’לס לייקרס (26:27) 101:115

אחרי הניצחון הדרמטי בדרבי של עיר המלאכים, לוס אנג’לס לייקרס הגיעה למפגש גדול נגד האלופה באוקלנד, כשלברון ג’יימס, שרק שב מפציעה מול הקליפרס וסיפק הופעה גדולה, קיבל את המנוח וראה את חבריו חוזרים למסלול ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
"מגי וביזלי התעמתו עם וולטון בחדר ההלבשה"

logo
content image
לוס אנג’לס לייקרס, נטולת לברון ג’יימס, נכנעה הלילה (בין שבת לראשון) 115:101 לגולדן סטייט באורקל ארנה, אך למרות שהפסד חוץ לאלופה כשהיא חסרה את הכוכב הגדול ביותר שלה אמור היה לעבור בשקט, זה ממש לא מה שקרה בחדר ההלבשה של הקבוצה מעיר המלאכים בסיום.

על ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למרות הניצחון: בירושלים מאוכזבים מההגנה

logo
content image
רגע לפני שיעלו למשחקים החשובים ביותר שלהן בחצאי גמר גביע המדינה, הפועל ירושלים והפועל תל אביב רשמו אמש (שבת) ניצחונות חשובים.

בהפועל תל אביב יצאו מעודדים מהניצחון 68:88 על בני הרצליה ואריק שיבק שערך בכורה מחודשת על הקווים, בעיקר בשל הלחימה והנחישות שהפגינו חניכיו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אנדרו אנדרוז חתם בהפועל עפולה עד תום העונה

logo
content image
אחרי ששחררה את סמי יאגר ביום שישי האחרון, הפועל עפולה הודיעה הבוקר (ראשון) על צירופו של הגארד האמריקאי אנדרו אנדרוז (25, 1.88) כאשר הוא חתם לחוזה עד תום העונה.

אנדרוז, בוגר מכללת וושינגטון, שיחק בעונה האחרונה בקבוצה ריגה הלטבית שנמצאת במקום השני ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לראשונה בהיסטוריה שלה: נס ציונה גברה על אילת

logo
content image
עירוני נס ציונה הצליחה לנצח היום (ראשון) בפעם הראשונה בתולדותיה את הפועל אילת במפגש ה-14 בין השתיים, עם 80:82 מותח. החבורה של נדב זילברשטיין נראתה נהדר מול הדרומיים, זאת הצליחו להתבסס בצמרת ולעבור את הפועל חולון, זאת במסגרת המחזור ה-17 ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רבע שלישי: הפועל חולון - מכבי תל אביב 43:51

logo
content image
במסגרת המחזור ה-17 בליגת ווינר סל מארחת בשעה זו מחזיקת הגביע וסגנית האלופה הפועל חולון בהיכל טוטו, לקרב צמרת אדיר ויוקרתי את האלופה המכהנת מכבי תל אביב.

הסגולים של דן שמיר ממוקמים במקום השני עם 28 נקודות ומחזיקים במאזן של 12 ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
גודס יקבל את תואר מאמן חודש ינואר לפני ב"ש

logo
content image
רגע לפני שהליגה תצא להפסקה עקב משחקי גביע המדינה, המחזור ה-17 יימשך הערב (שני) כשמכבי ראשון לציון תארח את הפועל באר שבע בבית מכבי ואילו הפועל גלבוע/גליל תגיע לעין שרה לפגוש את עירוני נהריה.

מכבי ראשון לציון – הפועל באר שבע/בני שמעון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה