מבזקי ספורט ל-27/01/19

העשירי ברצף: 111:115 לגולדן סטייט על בוסטון

logo
content image
במוקד משחקי הלילה ב-NBA (בין שבת לראשון), קיבלו את הקרב בין בוסטון לגולדן סטייט, במה שלדעת רבים אמורה להיות גם סדרת הגמר בסוף העונה. ממפיס, ללא כספי, חזרה סוף סוף לנצח, וניקולה יוקיץ’ המשיך לספק מספרים מדהימים בדנבר.

בוסטון (19:30) - גולדן ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פארגו: לא חושב על הכושר שלי, חשוב שניצחנו

logo
content image
בניגוד לשבוע שעבר אז מעדה אחרי ניצחון ביורוליג, מכבי תל אביב הצליחה להשיג ניצחון ליגה ביתי אמש (שבת) עם 77:105 מול הפועל גלבוע/גליל. יאניס ספרופולוס נשמע מרוצה מאוד בסיום, בעיקר מהמחצית השנייה ויקווה שחניכיו ימשיכו להציג יכולת טובה גם ביום ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הסקאוטים מתלהבים מאבדיה: הוא הדבר האמיתי

logo
content image
במהלך העונה, רבים מאוהדי מכבי תל אביב באים בטענות על כך שדני אבדיה, היהלום הגדול של הכדורסל הישראלי, לא מקבל מספיק דקות משחק, ובימים אלה בטורניר הנוער של היורוליג, אבדיה מוכיח שוב כמה גדול הפוטנציאל שלו, וקוצר שבחים עד המספרים המדהימים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הפועל ת"א תעמוד לדין על קריאות השואה בקהל

logo
content image
הפועל תל אביב תעמוד ביום חמישי הקרוב לדין משמעתי, זאת בשל אירועי הדרבי האחרון בו ניצחה את מכבי תל אביב. היום (ראשון), הוגש כתב האישום של תובע האיגוד, עורך דין טל אור, בו מפורטים המקרים בגינם יעמדו האדומים לדין.

פרט לאירועים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קר הגיע ל-300 ניצחונות: חיפשנו את האתגר הזה

logo
content image
ככל שהעונה הסדירה ב-NBA הולכת ומתקרבת לרגעיה המכריעים, האלופה גולדן סטייט מעלה את רמת האינטנסיביות ואחרי שגברה הלילה (בין שבת לראשון) 111:115 על בוסטון, היא כבר סופרת 10 ניצחונות רצופים בדרך לראש טבלת המערב עם מאזן של 35 ניצחונות אל מול 14 ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
טיוס ואבדיה יעמדו לרשות ספרופולוס מול אשדוד

logo
content image
השבוע הארוך של מכבי תל אביב ימשיך הערב (שני) כשתתארח אצל מכבי אשדוד/באר טוביה (20:00) במסגרת משחק ההשלמה של המחזור ה-12, כשגם המחזור ה-16 יושלם עם הקרב בו הפועל באר שבע תארח את בני הרצליה (18:30).

הצהובים יפגשו ביום חמישי הקרוב את באסקוניה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דייויד בלאט ואולימפיאקוס גברו 69:92 על קיימיס

logo
content image
דייויד בלאט ואולימפיאקוס התאוששו לאחר ההפסד 90:75 לפנרבחצ’ה הטורקית ביורוליג ביום חמישי האחרון כאשר גברו הערב (ראשון) 69:92 על קיימיס מתחתית הליגה היוונית במסגרת המחזור ה-16 והמשיכו להתבסס במקום הראשון בטבלה, לפחות עד שפנאתינייקוס תשלים את משחקיה החסרים.

בלאט ושחקניו, שהשלימו ניצחון ליגה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
נקמה מתוקה: נהריה גברה 80:86 על ירושלים

logo
content image
המחזור ה-16 בליגת ווינר סל נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים, כאשר במוקד עירוני נהריה שהגיעה מהמקום האחרון הפתיעה את הפועל ירושלים עם ניצחון 80:86 לאחר מותחן, והפועל אילת עצרה את המכונה המשומנת של גיא גודס, מכבי ראשון לציון, עם 81:96 בבית.

עירוני נהריה – הפועל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה