מבזקי ספורט ל-19/01/19

כספי קלע 12, ממפיס הפסידה 122:116 לבוסטון

logo
content image
עומרי כספי המשיך במגמת השיפור שלו גם הלילה (בין שישי לשבת), אבל קבוצתו ממפיס גריזליס פשוט לא מצליחה להתרומם, ונחלה עוד הפסד, הפעם נגד בוסטון. בנוסף, דטרויט ניצחה את מיאמי, יוטה טיילה מול קליבלנד וסן אנטוניו גברה על מינסוטה.

בוסטון (18:27) – ממפיס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אחרי כמעט שנה: 14 נק' לקאזינס במשחק החזרה

logo
content image
רגע מרגש מאוד בעונת ה-NBA נרשם הלילה (בין שישי לשבת), כשדמרקוס ‘בוגי’ קאזינס חזר לפרקט לראשונה מאז אותה פציעה קשה שלו לפני כמעט שנה, ותרם 14 נקודות ב-92:114 של גולדן סטייט על לוס אנג’לס קליפרס.

למי ששכח, ב-26/1/2018, קאזינס, לדעת רבים אחד מעשרת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכה למכבי ת"א: דיאנדרה קיין ייעדר 3-6 שבועות

logo
content image
רגע לפני הדרבי נגד הפועל תל אביב שייערך הערב (ראשון, 21:05), ודווקא כשהיא נמצאת בתקופה הכי טובה שלה העונה, מכבי תל אביב הודיעה כי דיאנדרה קיין ייעדר בין 3-6 שבועות, זאת לאחר שנבדק ונמצא כי הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי.

קיין נפצע במשחק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הבית שלה: 81:94 לירושלים על גלבוע/גליל

logo
content image
המחזור ה-15 בליגת ווינר סל סיפק לנו הערב שני מפגשים – הפועל ירושלים שוב הוכיחה עד כמה היא קבוצה בית חזקה עם ניצחון נוסף בארנה, הפעם על גלבוע/גליל המתרסקת ואילו נס ציונה המשיכה את העונה המרשימה על חשבון נהריה אחרי קאמבק מהסרטים.

הפועל ירושלים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קטש: שחקנים שלא יעלו טוב מהספסל לא ישחקו

logo
content image
תשעה ניצחונות בעשרה משחקים. זה המאזן הנהדר של עודד קטש והפועל ירושלים בעשרת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, כאשר גם הערב (שבת) החבורה מהבירה לא התקשתה מול גלבוע/גליל של אריאל בית הלחמי בדרך לניצחון קליל נוסף מול הקהל הביתי, 81:94.

“אני לא ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה