מבזקי ספורט ל-07/01/19

הלייקרס הובסו בלי לברון, ניצחון מרשים לטורונטו

logo
content image
שבעה משחקים מסקרנים נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA, כאשר לא מעט דובר על אלו שנעדרו, לברון ג’יימס וקוואי לנארד, אולם בעוד טורונטו הסתדרה מצוין גם בלי הכוכב שלה, הלייקרס ספגו מכה כואבת בלי קינג ג’יימס הפצוע. בנוסף, קיבלנו פיניש ענק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דווקא אחרי הניצחון: מינסוטה פיטרה את ת'יבודו

logo
content image
מינסוטה טימברוולבס אמנם ניצחה הלילה (בין ראשון לשני) אולם מיד אחרי הניצחון הודיעה על מהפכה על הקווים, כאשר פיטרה את מאמנה טום ת’יבודו, במהלך שהפתיע רבים, כולל לפי דיווחים את ת’יבודו עצמו.

לפי ESPN, יו”ר המועדון אית’ן קאסו והג’נרל מנג’ר סקוט ליידן נכנסו למשרדו של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ביקורת בירושלים: הראש של השחקנים נשאר בבית

logo
content image
רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות הגיע לסיומו עם הפסדה של הפועל ירושלים אמש (ראשון) 77:72 למכבי ראשון לציון של גיא גודס. ביום רביעי יפגשו האדומים את אנטוורפן בליגת האלופות וינסו לחזור לרצף הניצחונות.

הירושלמים הציגו יום רע מאוד התקפית, בעיקר מחוץ לקשת, עם ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אבדיה זכה למעקב מול אילת, אך שוב לא שותף

logo
content image
אחרי שני הפסדים, מכבי תל אביב חזרה אמש (ראשון) לנצח עם 91:101 על הפועל אילת, שנעצרה בתשעה ניצחונות ליגה רצופים. בהמשך השבוע ממתינים לשחקניו של יאניס ספרופולוס שני משחקי יורוליג, כשביום רביעי בודוצ'נוסט תגיע ארצה ויומיים לאחר מכן יתמודדו מול צסק"א ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
האוול סובב את הקרסול ובספק להפועל באר שבע

logo
content image
שני משחקים יסגרו הערב (שני) את המחזור ה-13 בליגת ווינר סל כשהפועל תל אביב שעוד מנסה להתחבר תפגוש בשעה 20:20 את רמי הדר והפועל באר שבע שלו, ואילו עירוני נהריה תתארח אצל בני הרצליה לקרב המאכזבות בשעה 20:10.

הפועל ת”א – הפועל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אסטודיאנטס בדקה אפשרות להחתים את נמרוד לוי

logo
content image
אסטודיאנטס הספרדית, קבוצתו לשעבר של סילבן לנדסברג, בדקה אפשרות להחתים את שחקן מכבי תל אביב, נמרוד לוי, כשנכון לכתיבת שורות אלו סיכום בין הצדדים טרם נעשה וספק אם יקרה, במקביל עוד מספר קבוצות בספרד מעוניינות בו.

נציגיו של לוי בן ה-23 שביקש לעזוב את ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
נקמה מהודרת: 68:73 להפועל ב"ש על הפועל ת"א

logo
content image
המחזור ה-13 בליגת ווינר סל ננעל היום (שני) עם שני משחקים שהתקיימו במקביל, כאשר הפועל תל אביב אירחה את הפועל באר שבע בהיכל קבוצת שלמה לעיניי 2,300 אוהדים ונחלה הפסד 73:68 קשה, דווקא אחרי שהדיחה את החבורה של רמי הדר מהגביע. במשחק הנוסף, בני הרצליה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אליהו הושעה עד הודעה חדשה מהפועל ירושלים

logo
content image
קפטן הפועל ירושלים ליאור אליהו נזרק מאימון הקבוצה לאחר עימות עם עודד קטש ועל כן הושעה עד הודעה חדשה. בצל ההפסד אמש (ראשון) 77:72 למכבי ראשון לציון, הרוחות בבירה מסרבות להירגע גם באימון השחרור שהתקיים היום.

בין המאמן לקפטן התפתח עימות מילולי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה