מבזקי ספורט ל-06/01/19

שיא שלשות לקינגס וגולדן סטייט, יוסטון נעצרה

logo
content image
שני המשחקים המאוחרים הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA, סיפקו לנו מפגשים מרתקים במערב, וכמה הופעות אישיות אדירות. גולדן סטייט ניצחה את סקרמנטו במשחק בו נשבר שיא השלשות, ופורטלנד עצרה את יוסטון וג’יימס הארדן.

סקרמנטו (20:19) - גולדן סטייט (14:26) 127:123

איזה יופי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מתגעגעים? סימונס ופילדלפיה מתלהבים מבולדן

logo
content image
לא מעט משחקים גדולים והצגות אישיות קיבלנו הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA, אבל בזווית הקטנה שלנו, אחד השחקנים שמשכו את תשומת הלב היה דווקא ג’ונה בולדן, אקס מכבי ת”א, שמתחיל להשתלב ב-NBA והציג הלילה את משחקו הטוב ביותר העונה.

בולדן פתח בחמישייה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
טורונטו ניצחה במילווקי, דנבר המשיכה להרשים

logo
content image
המפגש בין טורונטו למילווקי עמד במוקד משחקי הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA, כשבנוסף, פילדלפיה ניצחה את דאלאלס, דנבר ויוקיץ’ המשיכו להרשים, ועומרי כספי לא שותף בעוד הפסד של ממפיס.

מילווקי (11:27) - טורונטו (12:29) 123:116

המפגש בין הראשונה לשנייה במזרח הסתיים בניצחון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רחימי מודאג חרף הניצחון, סוכר: מספיק טובים

logo
content image
המחזור השלישי בליגה הלאומית בכדורסל נמשך אמש (שבת) עם חמישה משחקים נהדרים, שלא כללו את המוליכה מכבי רעננה או את מכבי קריית מוצקין סגניתה. משחק שבלט במיוחד היה ה-82:85 הדרמטי של מכבי חיפה על אליצור קריית אתא.

מאמן הירוקים, ברק פלג, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ירושלים מול חולון בחצי, הפועל ת"א נגד ראשל"צ

logo
content image
במחצית המשחק הערב (ראשון) בבית מכבי בין מכבי ראשון לציון להפועל ירושלים, נערכה הגרלת חצי גמר גביע המדינה, בה נקבע כי מחזיקת התואר הנוכחית, הפועל חולון תשחק מול הקבוצה של עודד קטש, בעוד שהחבורה מעיר היין תפגוש בהפועל תל אביב. שני המשחקים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
כמעט עשר: מכבי ת"א גברה 91:101 על אילת

logo
content image
מכבי תל אביב אירחה הערב (ראשון) את הפועל אילת בהיכל מנורה מבטחים לעיני 4,493 צופים בלבד וניצחה אותה 91:101, כל זאת במסגרת המחזור ה-13 של ליגת ווינר סל. בזכות הניצחון, הצהובים העלו את מאזנם ל-2:9, בעוד האורחת הדרומית הפסידה לראשונה אחרי תשעה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מי יעצור אותה? 72:77 לראשל"צ על ירושלים

logo
content image
מהקבוצה החבולה והמתפרקת של הליגה, מכבי ראשון לציון הפכה הערב (ראשון) למרעננת החדשה בליגת ווינר סל אחרי 72:77 יוקרתי על הפועל ירושלים, שמצדה נעצרה אחרי תקופה חלומית ולא פחות מחמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב האלופה מגביע ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה