שוב הוכח שנבחרת ישראל במגמת שיפור

סלים וארזה

New member
מנהל
שוב הוכח שנבחרת ישראל במגמת שיפור
לצאת בהפסד מינימלי במשחק חוץ בגיאורגיה זה לא רע.
פרט לגיא פניני, גל מקל וצ'וברביץ', כל הסגל המורחב של שחקני נבחרת ישראל הם ילידי 1990 והלאה. היתרון הוא האנרגיות וההתלהבות, החסרון הוא הנסיון המועט.
היו טעויות במשחק, אבל נבחרת ישראל נלחמה מול גיאורגיה עד השניה האחרונה בהארכה. אפשר לנתח את האחוזים של הגיאורגים מהשלוש, את זה שהשוט סלקשן של תמיר בלאט טעון שיפור ועוד ועוד.
אם זוכרים את המשחק הראשון מול גיאורגיה שבו הם שיחקו מעל הראש של נבחרת ישראל, אתמול הוסקו המסקנות והצבע לא היה פרוץ כמו במשחק הראשון. בסוף כמו בכל משחק צמוד מהלך ספציפי שהיה נגמר אחרת היה משנה את כל התמונה (נניח שבלאט היה מוסר לשחקן בעמדה טובה יותר ולא זורק לסל מהשלוש כ-4 שניות לסיום הרבע הרביעי).
 
הפסדנו לגיאורגיה שלוש פעמים ברצף.
גיאורגיה היא לא שם גדול (בלשון המעטה) בכדורסל האירופאי. לדעתי אם ניצחנו את גרמניה באליפות אירופה, וניצחנו עכשיו את סרביה, מדובר בהפסד מאכזב שדווקא מראה שאנחנו דורכים במקום ולא מסוגלים לעשות את הקפיצה קדימה, ולקראת אליפות אירופה הקרובה כנראה ששוב לא נגיע לרבע גמר אליפות אירופה. אבל גם יכול להיות שאני סתם במצב רוח פסימי. בכל אופן, לדעתי עמית שמחון וליאור אליהו מאוד חסרים בנבחרת הנוכחית.
 
למעלה