מבזקי ספורט ל-03/12/18

ניצחון שלישי רצוף ללייקרס, שיא ריבאונדים לכספי

logo
content image
שישה משחקים נערכו הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA, כאשר בראשם, לוס אנג’לס לייקרס ולברון מתחילים להתבסס בצמרת המערב, עומרי כספי וממפיס מפסידים לפילדלפיה הלוהטת, אנתוני דייויס לוהט בניצחון ניו אורלינס וגם סן אנטוניו, מיאמי ודאלאס צוברות ניצחונות.

לוס אנג’לס לייקרס (9:14) – פיניקס (19:4) 96:120

הקבוצה מעיר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פניני: צריכים לדעת שבלי הקרבה לא נביא תוצאות

logo
content image
נבחרת ישראל תשחק הערב (שני, 17:00) בטביליסי שבגאורגיה מול הנבחרת המקומית במסגרת מוקדמות גביע העולם. חניכיו של עודד קטש שרשמו ניצחון במשחק הראשון ביום שישי האחרון מול סרביה, ינסו לעשות זאת שוב הפעם מול הגאורגים בחוץ, על אף שבמשחק בישראל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אחרי למעלה מחודש: פארגו ישוב לישראל בסופ"ש

logo
content image
גארד מכבי תל אביב, ג’רמי פארגו, יחזור בסוף השבוע לישראל לאחר ששהה בארצות הברית במהלך השבועות האחרונים ועבר שם טיפולים אינטנסיביים בשל הפציעה בגבו אצל הפיזיותרפיסט של שיקגו בולס. כעת, לאחר תקופה ממושכת וסיום השיקום, ישוב פארגו לישראל וימשיך את ההחלמה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בברלי זרק כדור על אוהד דאלאס: קילל את אמי

logo
content image
אחד מהמשחקים הצמודים הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA היה זה שבסיומו חגגה דאלאס ניצחון ביתי 110:114 על לוס אנג’לס קליפרס, מי שמוליכה את המערב בצוותא עם דנבר. אבל למרות הקרב המרתק בטקסס, מה שתפס את מרבית תשומת הלב מהמשחק היה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
החלום מתרחק: ישראל נכנעה 71:69 לגיאורגיה

logo
content image
נבחרת ישראל בכדורסל ערכה הערב (שני) משחק נוסף במסגרת קמפיין מוקדמות מונדובאסקט 2019, כשהפסידה בטביליסי מול נבחרת גאורגיה בצורה דרמטית ביותר, 71:69 בתום הארכה. בכך, התרחקה החבורה בכחול-לבן משמעותית מההעפלה לטורניר היוקרתי. כשהיא במאזן שלילי של 6:4.

הרבע הראשון היה שקול כששתי הקבוצות הרבו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מטוס פרטי של נציגי מכבי ת"א ביצע נחיתת חירום

logo
content image
המטוס הפרטי עליו היו נציגי הנהלת מכבי תל אביב, שהיו בדרכם למשחקה של נבחרת ישראל בגאורגיה, ביצע נחיתת חירום עקב תקלה באחד מהגלגלים שהתגלתה מיד עם המראת המטוס.

בשעה 13:10 אמש (שני) הודיעה מכבי תל אביב: ״סודרה טיסה, שחקני מכבי ת"א ישובו לישראל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קטש: היחידים שהיו חלשים מאיתנו הם השופטים

logo
content image
נבחרת ישראל נקלעה הערב (שני) למותחן בלתי מתפשר בגיאורגיה, כשהיא חייבת ניצחון כדי להשאיר את חלום ההעפלה בחיים. גיאורגי שרמדיני שבר לכחולים-לבנים את הלב וקלע סל עם הבאזר שהכריע את ההתמודדות וקבע הפסד 71:69 לישראל במוקדמות אליפות העולם 2019.

מאמן הנבחרת המתוסכל עודד קטש ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
שיקגו הודיעה: הויברג פוטר מאימון הקבוצה

logo
content image
פתיחת העונה המזעזעת של שיקגו בולס גרמה היום (שני) להנהלת הקבוצה לבצע זעזוע ולהודיע על פיטוריו של המאמן פרד הויברג, זאת לאחר שישה הפסדים רצופים, שהציבו את הבולס במקום ה-14 והלפני אחרון בטבלת המזרח.

פתיחת העונה המזעזעת של שיקגו, שניצחה חמישה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה