מכבי ת"א מול הנבחרת

סלים וארזה

New member
מנהל
מכבי ת"א מול הנבחרת
במכבי ת"א אומרים שהיה סיכום עם נבחרת ישראל שלפיו לאחר המשחק מול סרביה יודיע קטש את מי מארבעת שחקני מכבי ת"א הוא צריך מול גיאורגיה. קטש מצידו אומר שלא היה הסכם כזה. שחקני מכבי ת"א שבנבחרת הם ג'ייק כהן, יובל זוסמן, נמרוד לוי וג'ון דיברתולומיאו. הם היו נדבך חשוב בנצחון על סרביה וספק אם בנבחרת ישראל יכולים להסתדר בלעדיהם. בקיצור שני הצדדים מאשימים והכל בגלל חוסר התיאום בין פיב"א להנהלת היורוליג.
מכבי ת"א רוצה את שחקניה בשביל אימונים לקראת המשחק החשוב מול דרושפאקה וגורסת שהגרסה שבה לא היה סיכום מוקדם, היא שקרית. בסוף, כמובן, יימצא הפתרון שאף אחד לא יהיה מרוצה ממנו.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
הגיעו לפתרון, כפי שאפשר היה לנחש מראש
השחקנים מיד אחרי גיאורגיה יטוסו כדי לחבור לשחקני מכבי ת"א. נו, הרבה רעש על פתרון פשוט. הרי נמרוד לוי, ג'ייק כהן, דיברתולומיאו וזוסמן לא השחקנים המובילים במכבי ת"א ובקבוצה דרשו שיגיעו כדי שיהיה אפשר להתאמן בסגל רחב.
&nbsp
נכון שרוב קבוצות היורוליג לא משחררות שחקנים לנבחרות, אבל בישראל המקרה מעט שונה. שחקנים מקבלים הקלות מהצבא כספורטאים מצטיינים ולכן למרות שמכבי ת"א משלמת את המשכורות, צריכה להיות קיימת מחוייבות של השחקנים כלפי המדינה, קרי: הנבחרת. במדינות אחרות אין חוק גיוס, אצלנו יש, ולכן מעמד הנבחרת הוא מעט שונה ברמה הציבורית.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה