מבזקי ספורט ל-23/11/18

דייויד בלאט: הייתי מצביע למישל אובמה לנשיאות

logo
content image
דייויד בלאט חווה מחזור מוצלח במיוחד עם קבוצתו אולימפיאקוס, שהצליחה לצאת הערב (חמישי) מהתקופה הרעה בה הייתה נתונה עם ניצחון 83:88 על חשבונה של ריאל מדריד, לה היה זה הפסד בכורה העונה ביורוליג.

בסיום המשחק, התייצב המאמן הישראלי אל מול התקשורת היוונית, ונוכח לדעת כי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לאחר המחאה, וויצ'יץ' עשוי לעזוב בסיום העונה

logo
content image
רוחות של שינוי נשבו אמש (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים, כשמכבי ת"א עם מאמנה החדש יאניס ספרופולוס ניסתה, וכמעט הצליחה לעצור את המכונה המשומנת של ז'ליקו אוברדוביץ', שגבר על הצהובים 70:74 אחרי קאמבק מרשים במחצית השנייה. הצהובים הגיעו כ'חיה פצועה' ועם ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הצביעו: האם המחאה נגד וויצ'יץ' מוצדקת?

logo
content image
מכבי תל אביב המשיכה אמש (חמישי) את פתיחת העונה הרעה בתולדותיה באירופה לאחר שנכנעה 74:70 לפנרבחצ’ה בהיכל מנורה מבטחים. מלבד לאקשן שהתרחש על הפרקט במשחק הצמוד, גם ביציעים לא היה משעמם, כאשר האוהדים הצהובים פתחו במחאה נגד מי שהיה אחד ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ווילבקין שוחרר מנבחרת טורקיה וישחק מול באיירן

logo
content image
החששות של מכבי תל אביב כי רכז הקבוצה, סקוטי ווילבקין, ייעדר מהמשחק בשבוע הבא נגד באיירן מינכן ביורוליג, אחד המשחקים החשובים ביותר של הקבוצה העונה, נמוגו היום (שישי). כזכור, לפני מספר שבועות פורסם הסגל הרחב של נבחרת טורקיה לצמד המשחקים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ללא ג'ונסון: ירושלים תנסה לחזור לנצח מול ב"ש

logo
content image
ללא כריס ג'ונסון ששבר את ידו, תתארח הערב (שבת, 21:00) הפועל ירושלים בהיכל הקונכייה למפגש מול הפועל באר שבע/בני שמעון, במסגרת המחזור השמיני של ליגת ווינר סל. בנוסף, הפועל חולון תארח את בני הרצליה והפועל אילת תתמודד בביתה מול עירוני נהריה.

החבורה של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הפורוורד היהודי דניאל ג'נל חתם בעפולה

logo
content image
הפועל עפולה חווה פתיחת עונה טובה למדי בליגה הלאומית, אך למרות זאת, החליטה להחתים את הפורוורד היהודי דניאל ג'נל עד לתום העונה, ובכך להמשיך ולחזק את הסגל שלה.

הפורוורד (24, 1.96) יוסיף לסגל של ניר קפלן את העומק שהיה חסר לו מפתיחת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מנה ראשונה: 102:112 למינסוטה על ברוקלין

logo
content image
חג ההודיה זימן הערב (שישי) שני משחקים מוקדמים בליגת ה-NBA, כשמלבד הקרב של עומרי כספי וממפיס מול לוס אנג’לס קליפרס (22:30), מינסוטה חגגה את ניצחונה השמיני העונה עם 102:112 על ברוקלין נטס והתאוששה משני הפסדים רצופים.

הטימברוולבס השתלטו על המשחק לגמרי ברבע השלישי וברחו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בודצ'נוסט הדהימה את צסק"א מוסקבה עם 92:93

logo
content image
אחרי הפסדה של מכבי תל אביב לפנרבחצ’ה המחזור התשיעי ביורוליג נמשך הערב (שישי), ובמשחק המוקדם חימקי מוסקבה השיגה ניצחון יקר על ז’לגיריס קובנה. לאחר מכן, באסקוניה גברה על פנאתינייקוס.

ז’לגיריס קובנה – חימקי מוסקבה 84:83

המקומיים בירוק היו אלה שפתחו טוב יותר את המשחק ואף הובילו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה