מבזקי ספורט ל-20/11/18

עודד קטש: אסור לנו לזלזל, אך המשחק תלוי בנו

logo
content image
הפועל ירושלים תארח הערב (שלישי) ב-21:00 בארנה את דיז׳ון הצרפתית, למשחק במסגרת המחזור השביעי בליגת האלופות של פיב״א.

החבורה של עודד קטש, מגיעה לאחר ההפסד המאכזב 99:83 להפועל אילת במחזור האחרון בליגת ווינר, הפסד אשר קטע רצף של ארבעה ניצחונות. בזירה האירופית, האדומים ממוקמים בראשות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
43 נקודות לקמבה ווקר, שארלוט גברה על בוסטון

logo
content image
משחקי ה-NBA שנערכו הלילה (בין שני לשלישי), סיפקו לנו עוד הצגה גדולה של קמבה ווקר בשארלוט, ניצחון נוסף לפילדלפיה, משחק ללא הגנות בין ניו אורלינס לסן אנטוניו, ו-0 נקודות של עומרי כספי בניצחון ממפיס.

שארלוט (8:8) - בוסטון (8:9) 112:117

אחרי שקלע 60 ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אמינו: זאת דרך מצוינת להתחיל את העונה מחדש

logo
content image
זה לקח שבעה מחזורים, אבל כעת ניתן להגיד זאת רשמית: הפועל תל אביב, ברוכה הבאה לליגת ווינר סל. החבורה החדשה של דני פרנקו הביסה את מכבי ראשון לציון 62:85, כשהיא שולטת במשחק לכל אורכו עם יכולת התקפית נהדרת ומוסרת את ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
וושינגטון קנסה את וול, ציון דרך מרשים לווקר

logo
content image
משחקי הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA אמנם עמדו בסימן עוד הצגה גדולה של כוכב שארלוט קמבה ווקר, אך מי שמשכה את מירב תשומת הלב, ולא במובן החיובי, הייתה וושינגטון שאמנם לא שיחקה, אך הבלאגן בה חוגג מאז תחילת העונה.

אתמול בערב דיווח הכתב ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דיברתולומאו: עכשיו זה הזמן להראות משהו אחר

logo
content image
עידן חדש ייפתח במכבי תל אביב הערב (שלישי) ב-19:00 בהיכל הספורט “סינאן ארדם” שבאיסטנבול, כשיאניס ספרופולוס יוביל את הצהובים למפגש מול אנדולו אפס במסגרת המחזור השמיני של היורוליג.

ספרופולוס, שהוצג רק אתמול בבוקר בפני השחקנים ובערב העביר את אימון הבכורה שלו עם קבוצתו החדשה, יערוך ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
זה היה קצר: רמון סשנס עוזב את מכבי תל אביב

logo
content image
למרות שחתם על חוזה זמני ונחת בקבוצה רק לפני שבועיים, רמון סשנס שוחרר היום (שלישי) לבקשתו ממכבי תל אביב. מקורביו של סשנס טוענים כי האמריקאי היה מאוכזב ממעמדו בקבוצה וממצבה בפתיחת העונה, כמו גם מחילופי המאמנים במועדון.

סשנס שוחח עם המאמן היוצא נבן ספאחיה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
צפו: מאמן הפליקנס מראיין את עצמו וקורע מצחוק

logo
content image
ניו אורלינס פליקנס חווה תקופה מצוינת עם שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים, האחרון שבהם הלילה (בין שני לשלישי) על סן אנטוניו ספרס 126:140. נראה שמי שנהנה במיוחד מהתקופה הזאת הוא מאמן הקבוצה, אלווין ג’נטרי, שהחליט לחמוד לצון לאחר המשחק בעמדת הראיונות, לקח ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אפס השפעה: מכבי וספרופולוס נכנעו לאנדולו

logo
content image
אפס השפעה. עידן יאניס ספרופולוס במכבי תל אביב נפתח הערב (שלישי) בצורה מאכזבת עבור המאמן היווני, שרק לפני יומיים נכנס לנעליו של נבן ספאחיה, וראה את חניכיו מפסידים 90:77 בטורקיה לאנדולו אפס בדרך למאזן עגום של 7:1, כשחלום פלייאוף היורוליג נראה רחוק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
התאוששה: הפועל ירושלים גברה 72:86 על דיז'ון

logo
content image
הפועל ירושלים אירחה בהיכל פיס ארנה לעיני 5,278 צופים את דיז’ון הצרפתית וניצחה אותה 72:86 במסגרת המחזור השביעי של בית 3 של ליגת האלופות של פיב”א. החבורה של עודד קטש עלתה למאזן 1:6 ושמרה על מקומה בפסגה.

אחרי ההפסד המשפיל להפועל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ספרופולוס: ההגנה הייתה המפתח וכשלנו בזה

logo
content image
עידן יאניס ספרופולוס על הקווים של מכבי תל אביב נפתח הערב (שלישי) ברגל שמאל, לאחר שלא הצליח לעצור את המפולת של הצהובים באירופה ולהוציא אותה לדרך חדשה, כשנכנעו 90:77 לאנדולו אפס, זאת במסגרת המחזור השמיני ביורוליג.

המאמן היווני דיבר לאחר המשחק: “קודם כל, אני רוצה לברך ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה