מבזקי ספורט ל-19/11/18

51 נקודות ללברון ג'יימס, עוד הפסד לגולדן סטייט

logo
content image
משחקי ה-NBA המשיכו הלילה (בין ראשון לשני), עם הצגה גדולה של לברון ג’יימס שהוביל את לוס אנג’לס לייקרס ל-97:113 על מיאמי היט, ועם הפסד שלישי ברציפות לגולדן סטייט, הפעם נגד סן אנטוניו.

מיאמי היט (10:6) – לוס אנג’לס לייקרס (7:9) 113:97

כשבלייקרס החתימו את לברון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לברון ג'יימס: רוצה ליצור רגעים גדולים בלייקרס

logo
content image
זה לקח לו קצת זמן, אבל לברון ג’יימס מתחיל להשתלט על העניינים בלוס אנג’לס לייקרס, והלילה (בין ראשון לשני), הציג את משחקו הטוב ביותר העונה, כשקלע 51 נקודות, מתוכן 6 שלשות, בדרך לניצחון של קבוצתו על מיאמי היט, בה כזכור ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מתאוששת: 62:85 ענק להפועל ת"א על ראשל"צ

logo
content image
המחזור השביעי בליגת ווינר סל נמשך הערב (שני) עם שני משחקים מסקרנים, כאשר הפועל תל אביב הביסה 62:85 את מכבי ראשון לציון בחוץ, גם אשדוד/באר טוביה רשמה ניצחון יקר עם 86:92 על עירוני נהריה.

מכבי ראשון לציון – הפועל תל אביב 85:62

האדומים הגיעו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ספרופולוס: אני והשחקנים "נמות" על המגרש

logo
content image
מאמנה החדש של מכבי ת"א, יאניס ספרופולוס יערוך הערב (שלישי, 19:00) את הופעת הבכורה שלו על הקווים בקבוצתו החדשה, כשיפגוש את אנדולו אפס באינסטנבול במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים מגיעים לאחר ההפסד המפתיע 84:78 בגראן קנאריה בשבוע שעבר, הפסד שגרם לפיטוריו של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פרנקו: אני מרוצה, הגענו למשחק בגישה חיובית

logo
content image
נועלת הטבלה ערב המחזור, הפועל תל אביב, הביסה הערב (שני) 62:85 את מכבי ראשון לציון, ובכך הורידה את הכתומים לנעול את הטבלה. החבורה של צביקה שרף ספגה מכה נוספת, כשאיתי שגב פונה לבית החולים בשל פגיעה בקרסול.

מאמן האדומים, דני פרנקו, חגג ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה