מבזקי ספורט ל-14/11/18

גולדן סטייט ניצחה את אטלנטה, יוסטון הרשימה

logo
content image
שלושה בלבד נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA. יוסטון רוקטס שפתחה לא טוב את העונה, השיגה ניצחון מרשים בדנבר, קליבלנד קאבלירס, אלופת המזרח להזכירכם, השיגה את נצחונה השני בלבד העונה, וגולדן סטייט לא התקשתה בבית נגד אטלנטה.

גולדן סטייט (3:11) – אטלנטה (10:3) 103:110

הווריירס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
סוכניו של שון ג'ונס עדיין מחפשים לו קבוצה חדשה

logo
content image
הפועל חולון, שהפסידה בלמעלה מ-30 הפרש בשני המשחקים האחרונים שלה, השיגה אמש (שלישי) ניצחון חשוב 74:94 בהיכל טוטו על טלקום בון הגרמנית ושיפרה את מאזנה בבית 2 של ליגת האלופות של פיב"א ל-2:4 ועלתה למקום השלישי, המוביל לשלב הבא.

חולון קיבלה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
נס ציונה עלולה לשחרר את גארי בראון רמירז

logo
content image
לא לפתיחת עונה כזו פיללו בעירוני נס ציונה. למרות היכולת הטובה אותה מציגה הקבוצה במפעל היורופקאפ כשהיא במאזן חיובי של 2:6 וב-21:00 תפגוש את דן בוס, בליגה הדברים נראים אחרת כשהקבוצה מוצאת את עצמה בתחתית עם חמישה הפסדים מול ניצחון בודד. ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דריימונד גרין הושעה, הסיבה: קרא לדוראנט 'כלב'

logo
content image
גולדן סטייט אמנם לא התקשתה הלילה (בין שלישי לרביעי) לנצח את אטלנטה הוקס 103:110 ולשמור על מקומה בפסגת המערב, אך הימים האחרונים לא שקטים עבור האלופה והקבוצה הטובה ביותר בליגה.

הכל התחיל במשחק הקודם, בו הווריירס הפסידו לקליפרס, כשלקראת הסיום, דריימונד גרין וקווין דוראנט התעמתו בעקבות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אושר: אורן אהרוני מאמן הנוער, דמיציאן בקדטים

logo
content image
הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל בראשות עמוס פרישמן אישרה היום (רביעי) את מינויי המאמנים והצוותים לכל הנבחרות הצעירות של ישראל. אריאל בית הלחמי ממשיך בנבחרת העתודה עם עוזריו שרון אברהמי ויואב שמיר ויעמוד על הקווים באליפות אירופה.

את נבחרת הנוער יאמן ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
עדן ענבר: יכולים לנצח, צריכים להתמודד עם הלחץ

logo
content image
נבחרת ישראל בכדורסל נשים קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת צמד המשחקים האחרון של מוקדמות אליפות אירופה 2019 שתתקיים בסרביה ובלטביה. בארבעת המשחקים שהתקיימו עד כה בקמפיין, הנבחרת ממוקמת במקום השלישי עם שני ניצחונות ושני הפסדים. על מנת להעפיל לאליפות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לא עוצרת: 85:88 להפועל ירושלים על באמברג

logo
content image
לא מוכנה לעצור. הפועל ירושלים המשיכה הערב (רביעי) את המסע האירופי המרשים שלה עם ניצחון חוץ גדול 85:88 על באמברג הגרמנית. החבורה של עודד קטש רשמה את ניצחונה החמישי העונה במפעל וחזרה לראשות הבית, הרבה בזכות יכולת נפלאה של ג’וש אוונס.

זה לא ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מאבדת גובה: נס ציונה הפסידה 102:87 לדן בוש

logo
content image
עירוני נס ציונה המשיכה היום (רביעי) את הכושר הרע שלה בליגה גם באירופה, ולאחר שהובסו 105:85 על ידי אילת במחזור האחרון בליגת ווינר סל, הבחורים של נדב זילברשטיין רשמו הפסד נוסף וספגו מעל 100 נקודות פעם נוספת עם 102:87 קשה לדן בוש, שהשווה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה