מבזקי ספורט ל-21/10/18

יוסטון גברה על הלייקרס, טורונטו ובוסטון נמתחו

logo
content image
שלל משחקים נערכו הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA, אשר זימנו לנו לא מעט דרמות וניצחונות דחוקים ומותחים לטורונטו, בוסטון, פילדלפיה, דאלאס, שארלוט ודטרויט, כולם בהפרשים של ארבע נקודות ומטה שסיפקו הרבה עניין לצופים. פרט לכך, קיבלנו משחק גדול בלוס אנג’לס, בו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קרב אגרופים ב-LA: רונדו, פול ואינגרם הורחקו

logo
content image
רק משחק שני של העונה ב-NBA, אבל הבוקר (ראשון) זה היה נראה כמו מתח של פלייאוף בסטייפלס סנטר. במהלך הרבע הרביעי בין לוס אנג’לס לייקרס ליוסטון רוקטס, בו ניצחו האורחים 115:124, נרשמה תגרה אלימה יוצאת דופן, בסופה הורחקו שלושה שחקנים.

זה התחיל מחדירה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ג'ף אלן חתם בהפועל חיפה, פורצ'ן שוחרר

logo
content image
העונה החדשה בליגה הלאומית עדיין לא נפתחה בשל השביתה עליה הכריזו הקבוצות, אבל שינויים בסגלים השונים ממשיכים להיעשות והפועל חיפה החליטה להפרד מהגארד שלה ג'וש פורצ'ן.

הנהלת המועדון הודיעה אמש (שבת) לפורצ׳ן (24, 1.96), ששיחק בעונה שעברה בצ'דיק ההונגרית, על שחרורו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
איש המשק אמנון נתנאל הלך לעולמו בגיל 76

logo
content image
אמנון נתנאל, איש המשק המיתולוגי של מכבי תל אביב, הלך לעולמו בגיל 76. נתנאל היה איש המשק של הצהובים במשך כ-35 שנים, מ-1967 עד 2002 וידוע כמי שנתן למיקי ברקוביץ’ את הגופיה מספר 9, למרות שביקש את מספר 6 בגלל טל ברודי.??????

ב-2002 סיים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קרב המושלמות: מכבי ת"א מחכה להפועל ב"ש

logo
content image
כשהיא מגיעה יותר רגועה אחרי שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה העונה ביורוליג מול בודוצ’נוסט, מכבי תל אביב תארח היום (שני, 20:15) את הפועל באר שבע לקרב בין שתי קבוצות שעדיין מחזיקות במאזן מושלם, במסגרת המחזור השלישי של ליגת ווינר סל.

הצהובים מגיעים לאחר שני ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ראשל"צ תארח את נהריה, אשדוד יוצאת להרצליה

logo
content image
המחזור השלישי של ליגת ווינר סל ימשיך היום (שני) עם שני משחקים, כאשר מכבי ראשון לציון תארח את עירוני נהריה בבית מכבי ומכבי אשדוד/באר טוביה תנסה להתאושש במשחק חוץ קשה נגד בני הרצליה.

מכבי ראשל”צ – עירוני נהריה (20:20)

הכתומים מגיעים לאחר התבוסה 94:76 ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בשקט ושלווה: גלבוע גברה 76:86 על הפועל ת"א

logo
content image
המחזור השלישי בליגת ווינר סל נמשך היום (ראשון) עם המפגש המסקרן בהיכל קבוצת שלמה, כאשר הפועל תל אביב אירחה את הפועל גלבוע/גליל כשלשתיהן מאזן זהה של ניצחון והפסד, אך מי שיצאה עם ידה על העליונה היא החבורה של אריאל בית ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מושלמת: ירושלים גברה 74:90 על נס ציונה

logo
content image
מי יעצור את הפועל ירושלים? החבורה של עודד קטש רשמה הערב (ראשון) עוד תצוגת כדורסל איכותית, הפעם עם 74:90 גדול באולם לב המושבה על נס ציונה, שמצדה המשיכה את הדעיכה בשתי המסגרות (ליגת ווינר סל ויורופקאפ) עם הפסד רביעי ברציפות.

הירושלמים המשיכו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הסיבה למהומה?סרטון חשף יריקה של רונדו על פול

logo
content image
עונת ה-NBA רק התחילה, אבל אנחנו כבר יכולים להעיד שהולכת להיות עונה חמה מהרגיל. הבוקר (ראשון) ארעה קטטה אלימה, במהלך הרבע הרביעי בו נפגשו הלוס אנג’לס לייקרס והיוסטון רוקטס, בו הפסידו הקבוצה מעיר המלאכים 124:115, בין ר’גון רונדו, כריס פול וברנדון אינגרם.

כעת, התפרסם סרטון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה