מכבי ת"א מול צסק"א

סלים וארזה

New member
מנהל
מכבי ת"א מול צסק"א אין מה לעשות, צסק"א גדולה על מכבי ת"א באיכות השחקנים, בתקציב וגם בעומק. עדיין מכבי ת"א היתה קרובה מאוד לנצחון ביתי, אבל ריבאונד כאן, כמה זריקות לא אחראיות (קיין בעיקר) ומכבי ת"א רושמת עוד הפסד.
יש הרבה נקודות אור במשחק אתמול:
קודם כל כוח האש של מכבי ת"א מבחוץ הוא לא מבוטל. ברבע הראשון מכבי ת"א היתה בתמונה בעיקר בגלל השלשות. ספאחיה פתח עם חמישה זרים את המשחק, וזה לא ממש שינה הרבה לקהל. מצד שני לקראת סיום המשחק יובל זוסמן עם שלוש החלטות טובות (חטיפה, גרימת איבוד ואסיסט) הצליח להשאיר את מכבי ת"א במרחק סביר לאחר שצסק"א פתחה פער של 9 הפרש.

בהגנה וילברקין מתגלה כסוג של שאראס, כלומר מעדיף להתרכז בהתקפה. אובריינט לא ממש מחובר למשחק וטיוס את בלאק לא ממש היו אפקטיביים מתחת לסל. איכשהו ספאחיה העדיף בסיום את מייקל רול כמוביל כדור על פני דיברתולומיאו וזה לא היה הפעם רע כל כך, אך זה לא פתרון שאפשר לסמוך עליו. אבדיה, נמרוד לוי לא שיחקו וג'ייק כהן היה על המגרש רק 2 דקות. ספאחיה, כרגיל, הולך בעיקר עם הזרים.

הצד החיובי: כתבתי על הקליעה משלוש, אבל אפשר להוסיף גם אופי שלא נשבר. יובל זוסמן בהגנה הראה יכולת טובה ואם רק ישתפר התקפית, יוכל להחליף את קיין שאתמול זרק לא מעט לבנים מהשלוש. ולא לכל קבוצה יש גו טו גאי כמו דה קולו שאתמול במחצית הראשונה עשה כמעט ככל העולה על רוחו.

מחר מול בודוצ'נוסט. מכבי ת"א אמורה לנצח.
 
למעלה