מבזקי ספורט ל-12/10/18

אכזבה במכבי ת"א מאובראיינט ומאיבודי הכדור

logo
content image
פספוס, אכזבה, כך אפשר להגדיר את התחושות במכבי תל אביב שהחמיצה אמש (חמישי) הזדמנות גדולה להתחיל את העונה ביורוליג ברגל ימין ולאיים על תמונת הפלייאוף כאשר פגשה פנאתינייקוס בינונית, בהיכל אואקה מנומנם. לצערם של הצהובים, הם לא ניצלו זאת ונכנעה 89:84 לקבוצה המקומית הלא מחוברת, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכבי חיפה הובסה ב-48 הפרש מול הקליפרס

logo
content image
בזמן שתחילת העונה בליגה הלאומית נדחתה בעקבות שביתה, היורדת הטרייה מכבי חיפה המשיכה הלילה (בין חמישי לשישי) את מסע המשחקים שלה בארצות הברית מול קבוצות ה-NBA ועשתה זאת עם הפסד שני בשני משחקים, כשהובסה 124:76 מול לוס אנג’לס קליפרס בסטייפלס סנטר.

הירוקים, שבמשחקם ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בלי הכוכבים: טורונטו גברה על ניו אורלינס

logo
content image
מחשקי ההכנה לקראת פתיחת עונת 2018/2019 ב-NBA נמשכו גם הלילה (בין חמישי לשישי) כאשר בשני מפגשים שהתקיימו, גברה טורונטו 119:134 על ניו אורלינס בחוץ, בעוד שיוטה הביסה גם היא מחוץ לביתה, 93:132 את סקרמנטו.

ניו אורלינס – טורונטו 134:119

הקנדים המשיכו את ההכנה הטובה שלהם עם ניצחון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
גאסול: לכולנו יש תאריך תפוגה, צריך להיות חכם

logo
content image
הסנטר בן ה-38 של סן אנטוניו, פאו גאסול, יחל את עונתו ה-17 ב-NBA. הספרדי הוותיק והלא נגמר התראיין היום (שישי) במולדתו ושיתף את רשמיו ותחושותיו לפני פתיחת העונה בליגה הטובה בעולם.

גאסול פתח והתייחס למצבו הפיזי: “אחרי שאתה משחק וצובר כל כך הרבה קילומטרים, אתה חייב ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכבי ת"א תתארח באילת, פארגו, ריי ולוי לא בסגל

logo
content image
יומיים בלבד אחרי ההפסד במחזור הראשון של היורוליג, מכבי תל אביב תתארח הערב (שבת, 19:25) באולם בגין באילת, למשחק במסגרת המחזור השני של ליגת ווינר סל. לגבי מצב הרוח? הצהובים מגיעים לאחר ההפסד המאכזב לפנאתינייאקוס במחזור הראשון של המפעל האירופי.

בניגוד למשחק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
סטודמאייר ותומאס לא בסגל ירושלים לראשל"צ

logo
content image
אחרי הניצחון המרשים על אא”ק אתונה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות של פיב”א, הפועל ירושלים חוזרת לזירה המקומית ותארח הערב (שבת, 20:55) את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור השני של ליגת ווינר סל.

האדומים מגיעים במצב רוח מרומם מאוד, אחרי הניצחון ביוון בזירה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מקרי ועד לברון: 10 המשתכרים הגבוהים ב-NBA

logo
content image
רגע לפני פתיחת עונת 2018/19 ב-NBA, נחשפים הסכומים אותם ירוויחו הכוכבים הגדולים של הליגה. גם כאן השליטה של המערב האימתני מורגשת בצורה משמעותית, כאשר רק שלושה מתוך עשרת המשתכרים הגבוהים ביותר מגיעים מקבוצות בצד המזרחי של המפה, שנפגע בצורה רצינית מעזיבת לברון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בלאט ואולימפיאקוס רשמו 66:87 גדול על חימקי

logo
content image
אחרי הפסדה של מכבי תל אביב לפנאתינייקוס, המחזור הראשון והמסקרן ביורוליג נמשך הערב (שישי) כשבמוקד היו אלו דייויד בלאט ואולימפיאקוס שרמסו ללא תנאי את חימקי מוסקבה עם 66:87. מילאנו גם פתחה עם חיוך את העונה האירופית אחרי 71:82 על בודצ’נוסט ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה