מבזקי ספורט ל-11/10/18

5 נקודות לעומרי כספי בהפסד ממפיס לאורלנדו

logo
content image
משחקי ההכנה לקראת עונת 2018/19 ב-NBA נמשכו הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר במוקד: ממפיס, עם עומרי כספי, הפסידה 102:86 לאורלנדו, לברון ג’יימס חזר ב-113:123 של לוס אנג’לס לייקרס על גולדן סטייט, כשבנוסף התקיימו עוד חמישה משחקים.

אורלנדו – ממפיס 86:102

כספי, עבורו הייתה זו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
בראון: זאת הייתה תוכנית המשחק שלנו – לנצח

logo
content image
אופוריה, שמחה, חיוכים ומאמן אחד שחוגג יום הולדת – כך הסתיים לו הניצחון הראשון של הפועל ירושלים אמש (רביעי) במסגרת ליגת האלופות של פיב”א, עם 75:79 על א.א.ק אתונה. זה היה יום מיוחד מאוד עבור המאמן, עודד קטש, שחגג 44 עם ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
המנהיג של מכבי ת"א: פארגו מול ווילבקין בקרב

logo
content image
במכבי תל אביב כבר שכחו מתי שילמו סכום כה גדול עבור שחקן למועדון אחר. בפעם האחרונה שזה קרה, הצהובים שילמו לוורסאץ' הסרבית 550,000 דולר תמורת שחרורו של הסנטר המוכשר, מילאן מצ'באן. הקיץ, אלופת המדינה הנחיתה את אחד הגארדים הנוצצים ביותר ביבשת - ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רשמי: פארגו לא ישותף מול פנאתינייקוס ב-21:00

logo
content image
מכבי תל אביב קיימה את האימון המסכם לקראת המשחק הערב (חמישי, 21:00) באואקה מול פנאתינייקוס במסגרת המחזור הראשון של היורוליג. ג׳רמי פארגו נחבל בגבו במהלך האימון, ירד לחדר ההלבשה ולאחר התלבטות של הצוות הרפואי, התקבלה החלטה שלא לשתפו בהתמודדות. הצהובים הודיעו: “עקב ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מאדן חתם בגליל עליון, אשקלון אושרה בבקרה

logo
content image
אחרי שאליצור יבנה הפכה לקבוצה הראשונה לערוך חילופי זרים, הפועל גליל עליון עשתה זאת היום (חמישי) כאשר הודיעה רשמית על החתמתו של הגארד ראשד מאדן במקומו של מלקולם דוביבר ששוחרר.

מאדן (26,1.97), שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל רמת גן/גבעתיים והיה לאחד הזרים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הלוי ויוחננוב נפגשו כדי למנוע את השביתה

logo
content image
האם מסתמנת תפנית בשביתת קבוצות הליגה הלאומית שאיימו גם להחרים את משחקי גביע המדינה? יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי החל בסבב פגישות עם יו"ר מנהלת ליגת המשנה במטרה לאפשר את פתיחת העונה הלאומית.

בעקבות דחיית המחזור הראשון של הליגה הלאומית ביום ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רבע רביעי: פנאתינייקוס - מכבי ת"א 75:82

logo
content image
מכבי תל אביב פותחת בשעה זו את משחקיה ביורוליג לעונת 2018/19, עם מפגש מסקרן מול יריבה מוכרת בדמותה של פנאתינייקוס, לעיני הקהל היווני החם באולם “אואקה” שבבירה אתונה.

הצהובים, שאמנם זכו בעונה שעברה באליפות אך נכשלו בזירה האירופית, התחדשו בקיץ בלא ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ברצלונה הובסה 95:75 על ידי צסק"א מוסקבה

logo
content image
המחזור הראשון ביורוליג יצא הערב לדרכו (חמישי) ומלבד משחקה של מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס, נערכו שלושה משחקים נוספים. במפגש המוקדם מביניהם, הביסה צסק”א מוסקבה את ברצלונה 75:95.

צסק”א מוסקבה – ברצלונה 75:95

הרוסים פתחו את העונה החדשה כמו שצריך ויצאו לדרך בעונה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה