מבזקי ספורט ל-07/10/18

6 נקודות לכספי, קליבלנד ניצחה את בוסטון

logo
content image
תקופת ההכנה לקראת עונת 2018/19 ב-NBA נמשכה הלילה (בין שבת לראשון) עם שלושה משחקים מסקרנים, כאשר במוקד: עומרי כספי וממפיס ניצחו 104:109 את אינדיאנה, קליבלנד ניצחה 102:113 את בוסטון והדרבי של לוס אנג’לס, בין הלייקרס (ללא לברון ג’יימס) לקליפרס, שניצחו 87:103.



הפועל ת"א מנצחת את ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
וורן ישוחרר מב"ש שתפתח עונה מול גלבוע/גליל

logo
content image
הפועל באר שבע, העולה החדשה לליגת ווינר סל, תארח הערב (שני, 21:05) את גלבוע/גליל למשחק שיסגור את המחזור הראשון. הדרומיים מגיעים לאחר ההפסד בגמר גביע ווינר סל למכבי ראשון לציון 78:66, כשבדרך הדיחו את בני הרצליה, הפועל חולון ומכבי אשדוד/באר טוביה.

הדרומיים חיפשו מאמן בעל ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
דייויס נטש את זאדאר: המאמן מתייחס אלינו כזבל

logo
content image
זה היה רומן קצר במיוחד. גלן דייויס עזב היום (ראשון) את KK זאדאר הקרואטית בזעם רב, זאת ימים בודדים אחרי שהגיע לקבוצה כהחתמה נוצצת במיוחד. במוקד הסערה המאמן של הקבוצה והיחס שלו כלפי שחקני הסגל שגרם לביג בייבי לעזוב.

“הם מנסים להציג ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכבי ת"א פתחה עונה עם 59:103 קליל על אשדוד

logo
content image
אלופת המדינה המכהנת מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את מסע ההגנה שלה על התואר ברגל ימין עם 59:103 מפלצתי על מכבי אשדוד/באר טוביה הפציעה במסגרת מחזור הפתיחה בליגת ווינר סל.

הצהובים של נבן ספאחיה, שפתחו את העונה עם 86:77 למכבי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ירושלים פתחה את העונה עם 73:83 על הרצליה

logo
content image
מחזור הפתיחה בליגת ווינר סל נמשך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים כשבמוקד, הפועל ירושלים החלה את דרכה ברגל ימין עם ניצחון 73:83 באולם היובל על בני הרצליה. במחשקים הנוספים נרשמו שתי הפתעות, במסגרתן מחזיקת הגביע, הפועל חולון, נכנעה 98:95 לעירוני נהריה ומחזיקת גביע ווינר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
נבן ספאחיה: המשחק הזה לא עזר לנו כל-כך

logo
content image
מכבי תל אביב פתחה הערב (ראשון) את עונת 2018/19 בליגת העל המקומית עם טיול קליל מול מכבי אשדוד החסרה, במשחק שהסתיים ב-59:103 מוחץ.

הצהובים, שקיוו למשחק שיהווה הכנה טובה לפתיחת עונת היורוליג מול פנאתינייקוס, לא בדיוק קיבלו את מבוקשם מול החבורה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה