מבזקי ספורט ל-26/09/18

"כבוד מהאוהדים? חתמתי ל-4 שנים, מה עוד צריך"

logo
content image
לוס אנג’לס לייקרס פתחה הלילה (בין שלישי לרביעי) באופן רשמי את אימוניה לקראת עונת 2018/19, כאשר לראשונה לברון ג’יימס לא רק דיבר והצטלם, אלא גם עלה על הפרקט והחל לשתף פעולה עם חבריו החדשים.

בניגוד ליום הראשון עם שלו בקליבלנד המחודשת עם ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
נס ציונה תנסה להישאר בחיים מול סודרטאליה

logo
content image
עירוני נס ציונה תתארח הערב (רביעי) בשבדיה אצל סודרטאליה בגומלין הסיבוב הראשון של מוקדמות היורופקאפ. אליו היא מגיעה עם יתרון של חמש נקודות מהמשחק הראשון בישראל בו ניצחה 67:72.

הכתומים, עבורם מדובר בעונת בכורה בהיסטוריה במפעל אירופי, צריכים לנצח, או להפסיד בפער של פחות מחמש ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
צה"ל מסרב לשחרר את קולשוב ועבו לגביע ווינר

logo
content image
איגור קולשוב ועמית עבו, שחקני מכבי ראשון לציון ככל הנראה לא יקחו חלק במשחק שמינית גמר גביע ווינר הערב (רביעי, 19:45) של הקבוצה מול בני הרצליה. צה״ל מסרב לשחרר את השניים למשחק מכיוון שהם נמצאים במסגרת קורס צבאי.

אנשי ראשל”צ ומקורבי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אשדוד תארח את גלבוע/גליל ברבע גמר גביע ווינר

logo
content image
גביע ווינר ממשיך לספק לנו מפגשים מסקרנים כשהיום (חמישי) ב-18:00 תארח מכבי אשדוד את הפועל גלבוע/גליל המתחדשת של אריאל בית הלחמי. הקבוצה מעיר הנמל מגיעה לאחר שני משחקי הכנה בהם ניצחה את מכבי חיפה מהליגה הלאומית ובשבוע שעבר הפסידה למכבי ראשון ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לידיעת מכבי ת"א: 76:91 לראשל"צ על הרצליה

logo
content image
לאחר שהפועל באר שבע גברה אמש 83:88 על עירוני נהריה, גם מכבי ראשון לציון עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע ווינר לאחר שגברה 76:91 בבית מכבי על בני הרצליה בדרך למפגש לא פשוט מול מכבי תל אביב בשלב הבא.

הקבוצה המסקרנת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה