מבזקי ספורט ל-16/09/18

אילת גברה על הפועל ת"א וזכתה בטורניר אודי סגל

logo
content image
רגע לפני שטורניר גביע ווינר ייצא לדרכו, הפועל אילת גברה הערב (שבת) על הפועל תל אביב 75:78 וזכתה בטורניר ההכנה ע״ש אודי סגל ז״ל. הקבוצה האדומה שיחקה ללא תומר גינת ורפי מנקו, כאשר הראשון פצוע והשני נמצא עם נבחרת ישראל.

בשורות הקבוצה המנצחת של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הפורוורד גרג וויטינגטון סיכם בגלבוע/גליל

logo
content image
הפועל גלבוע/גליל סיכמה עם הפורוורד גרג וויטינגטון והוא צפוי לחתום כבר בימים הקרובים. האמריקאי יצטרף לזרים בראיינט קרופורד, ג'יימס קלי ואיאן מילר שכבר חתומים בקבוצה, ויחליף את קאדים ג'ק שעקב סיבות מקצועיות שוחרר.

וויטינגטון מגיע לארץ מהליגה היפנית שם שיחק בעונה החולפת במדי הוקיאדו, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכבי ת"א נכנעה 99:95 לאא"ק אתונה לאחר הארכה

logo
content image
מכבי תל אביב סיימה הערב (ראשון) את טורניר ההכנה שלה בניקוסיה עם הפסד כואב של 99:95 לאא”ק אתונה לאחר הארכה. היה זה ההפסד השני ברציפות של הצהובים, כאשר היוונים לעומת זאת הבטיחו את הזכייה בטורניר עם מאזן מושלם של שלושה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
איבדו את זה: ישראל נכנעה 112:98 בגרמניה

logo
content image
איבדו את זה. בתום אחד המשחקים היותר דרמטיים שנראו בשנים האחרונות, נבחרת ישראל שוב הצליחה לפספס ניצחון מרשים ולבעוט בדלי, אך הערב (שני) עשתה זאת בענק אחרי הפסד 112:98 לגרמניה בתום הארכה, שהרחיק משמעותית את החבורה בכחול-לבן מאליפות העולם 2019.

עודד קטש ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הדר: אני רואה בב"ש אתגר גדול, מאמין בסגל

logo
content image
העולה החדשה לליגת העל בכדורסל, הפועל באר שבע, מתקרבת בצעדי ענק אל עבר הופעה היסטורית בליגה הראשונה. כזכור, אחרי שנים של ניסיונות, הצליח הבעלים כפיר ארזי להגשים את חלומו להניח את באר שבע על מפת הכדורסל הארצית לאחר שקבוצתו ניצחה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
קטש: זה כואב, כזה דבר עוד לא היה היה לי

logo
content image
נבחרת ישראל המשיכה להתרחק הערב (ראשון) מהמונדובאסקט כאשר רצף טעויות טרגי לקראת סיום המשחק הוביל להארכה, בסיומה החבורה הכחולה-לבנה של עודד קטש נכנעה 112:98 לגרמניה, ששמרה על מאזן מושלם במוקדמות ועלתה לאליפות העולם בכדורסל.

מאמן הנבחרת המאוכזב עודד קטש אמר בסיום: ״כזה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה