מבזקי ספורט ל-15/09/18

הדין השונה לזריף ולשאר אנשי איגוד הכדורסל

logo
content image
שופט הכדורסל לשעבר, ירון זריף, הגיש ערעור על החלטת וועדת המינויים של איגוד השופטים שלא למנותו כיו"ר. בהמשך לכתבה שפרסמנו ב-ONE על הסערה באיגוד הכדורסל בעקבות מינוי יו"ר לאיגוד שופטי הכדורסל, כאשר חברי הנהלת האיגוד בהאשמות קשות כלפי יו"ר איגוד ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
סגל חסר לנבחרת ישראל לקראת המשחק בגרמניה

logo
content image
נבחרת ישראל תפגוש מחר בערב (ראשון, 19:00) את נבחרת גרמניה החזקה במשחק השמיני שלה במסגרת מוקדמות גביע העולם והאחרון בחלון הרביעי. הכחולים-לבנים של עודד קטש מגיעים לאחר ההפסד הכואב בהיכל מנורה מול נבחרת גאורגיה, כשהם יודעים שגם ניצחון לא יספיק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
נבחרת העתודה בכיסאות גלגלים שישית באירופה

logo
content image
נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל בכיסאות גלגלים סיימה את השתתפותה באליפות אירופה שנערכה באיטליה, במקום השישי והמכובד אחרי שנוצחה 70:44 על ידי צרפת בקרב על המקום החמישי בטורניר היוקרתי.

במשחקי סוף השבוע שנערכו על הזכות להתמודד על המקומות 5-6, גברו חניכיו של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ירדה לקרקע: מכבי ת"א נכנעה לפנאתינייקוס

logo
content image
מכבי תל אביב הגיעה למשחק הערב (שבת) מול פנאתינייקוס מעודדת מה-84:87 על חימקי מוסקבה, שכלל קאמבק ענק וחזרה ממפיגור 17, אבל הצהובים נחלו הפסד כואב 87:81 ליוונים במסגרת טורניר ההכנה בניקוסיה, שהוכיח שעדיין יש לנבן ספאחיה עוד הרבה עבודה.

אלופת המדינה קיוותה להמשיך ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הקליפרס פייבוריטים להחתים את לנארד בקיץ הבא

logo
content image
האם היעד הבא של קוואי לנארד בקריירה יהיה בלוס אנג’לס, אבל לא ללייקרס? על פי דיווח של ראמונה שלבורן מ-ESPN, דווקא הקליפרס היא המועמדת הבכירה להחתים את הכוכב החדש של טורונטו בקיץ הבא, בו יהפוך לשחקן חופשי.

למי ששכח, לנארד עבר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מהמורה ראשונה: רחובות נעצרה עם 93:73 לכפ"ס

logo
content image
אחרי שפתחה נהדר את ההכנה שלה לקראת העונה החדשה בליגה הלאומית עם שני ניצחונות רצופים, מכבי רחובות רשמה הערב (שבת) הפסד כואב של 93:73 להפועל כפר סבא במשחק חוץ באולם היובל.

החבורה של רועי חגאי לא הפגינה את אותה היכולת מהמשחקים ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה