דני אבדיה

סלים וארזה

New member
מנהל
דני אבדיה הבן של זופר אבדיה עושה חיל בנבחרת העתודה. פיני גרשון השתפך עליו שהוא רק בן 17 וכבר עכשיו הוא טוב יותר מטל בורשטיין כשזה הגיע למכבי ת"א. אני לא צפיתי בו, אבל גם סקאוטרים גומרים עליו את ההלל. נקודת החולשה שלו היא הקליעה מבחוץ, אבל הוא ריבאונדר מצויין לגארד ושחקן הגנה טוב.

רק מה? הוא חתום במכבי ת"א וספק כמה דקות יקבל בקבוצה בליגה (שלא לדבר על היורוליג). השאלה לקבוצה אחרת נראית הגיונית על מנת שיצבור קילומטראז', אבל בראיון אבא זופר נשמע מעט מסוייג כשאמר שהוא מעדיף שדני ישחק במכבי ת"א.

החוזה שלו במכבי ת"א הוא ל-6 שנים, אבל זופר אומר שהוא שהבן יירשם לדראפט 2020. עם כל האפסייד שיש לשחקן, אני גם זוכר את יוגב אוחיון בתיכונים שהיה סופר דומיננטי ושחקנים רבים שהיו טובים בנבחרות העתודה של 2000 כמו איציק אוחנון ואורי יצחקי שלא התפתחו הלאה, וגם בנבחרת העתודה של 2004 יותם הלפרין סומן כדבר הבא ולבסוף עשה קריירה נאה, אבל קטש הוא לא היה. גם קזרנובסקי וקוחנסקי נעלמו. ומהשנים האחרונות איפה אור לאומי, נאור שרון ומה התפתח מאדם אריאל?
כלומר הצלחה בנבחרת עתודה לא אומרת דבר על היכולת בהמשך. היא רק סימן לאפסייד שיש לבחור שיכול להתממש ויכול גם לא להתממש. הפוטנציאל של דני אבדיה גדול, אבל חייבים לתעל אותו נכון. דקות משחק ועבודה על קליעה טובה ויסודות יעשו את העבודה לדעתי. מזל שהאבא סרבי אשר יודע כמה חשובה עבודה קשה.

בינתיים דני אבדיה בדרך הנכונה. מקווה בשבילו ובשבילנו שמכבי ת"א תעשה את הדבר הטוב ביותר עבורו וזה לתת לו להתפתח.
 
למעלה