משהו על משחק הגמר אתמול

סלים וארזה

New member
מנהל
משהו על משחק הגמר אתמול מכבי ת"א היתה טובה מחולון גם ללא עזרת השופטים. הכל החל בעבירה הבלתי ספורטיבית שלא היתה ומשם השופטים קצת איבדו שליטה וזה הלך לשחקנים.

מכבי ת"א התחילה את המשחק בטירוף ובעצם סגרה את המשחק ברבע הראשון אין הרבה מה להוסיף רוב המשחק היה גארבג' טיים.

אבל רציתי להאיר נקודה מעניינת: איתי שגב שיחק 2 דקות וזוסמן דקה אחת במכבי ת"א. אצל חולון תמיר בלאט שיחק 20 דקות וקלע 12, אבל פניני היה מתחת לרמה שלו עם 5 נקודות ב-27 דקות, קולמן שילק 17 דקות ולא קלע והרוש שיחק דקה בלבד. כלומר פרט לבלאט גם מכבי ת"א וגם חולון נשענו על הזרים והמתאזרחים. אז כן חוק רוסי או לא חוק רוסי, בסוף אין צברים מספיק טובים בקבוצות.

גם בירושלים בחצי הגמר הלפרין לא שיחק, אוחיון סיים עם 0 נקודות ב-10 דקות, בר טימור 7 נקודות ב-24 (שזה סביר מינוס) וליאור אליהו עם 6 נקודות ב-12 דקות. כלומר בשלוש הגדולות של הכדורסל הישראלי לא ראינו פריחה של כדורסלנים שנולדו בארץ. אמנם בחצי הגמר פניני מחולון נתן 12 5 2 שזה לא רע, אך בסך הכל אין לנו שחקנים ישראלים משכמם ומעלה שיכולים למשוך קבוצה לרמות הגבוהות. בסוף הכל נופל על מי שמצליח להחתים זרים טובים יותר ומי שמצליח להביא מתאזרחים שווים כמו האוול, טיוס, דיברתולומיאו וג'ו אלכסנדר (שהיה מאוד מתוסכל אתמול).

דרך אגב, לאוהדים בפיינל פור לא ממש היה אכפת מהי ארץ הלידה של השחקנים, הם אהבו את היכולת של פארגו, הקליעות של המילטון, ההקרבה של דייסון, הדאנקים של טיוס ועוד. בקיצור, שיפסיקו למכור לנו שהכדורסלן הישראלי הוא זה שמחזיק את הליגה ואותו באים לראות.
 
למעלה