חשבתי הרבה על הזכיה של ריאל מדריד ביורוליג

סלים וארזה

New member
מנהל
חשבתי הרבה על הזכיה של ריאל מדריד ביורוליג מצד אחד ריאל מדריד בכדורגל תמיד קונה את השחקנים הטובים ביותר בנמצא וגם בכדורסל היו לא מעט פעמים בהן ריאל מדריד הביאה תותחי על כמו פטרוביץ', סאבוניס, ארלאוקאס, בודירוגה, בורוסיס, טבק ואחרים. אך דווקא אני אוהב שיש לריאל מדריד מסורת והמשכיות של שחקנים כמו סרחיו יול, רודי פרננדז, פליפה רייס, גוסטבו איון, אנטוני רנדולף ואחרים ועדיין לא פוחדים לתת במה לשחקן כמו דונצ'יץ'. ממש כפי שברצלונה נתנה בעבר מפתחות לריקי רוביו הצעיר.

לומר את האמת? אני דווקא שמח על הזכיה של ריאל מדריד ביורוליג כי היא מזכירה לי בהתנהלות את מכבי ת"א של סוף ה-70 ותחילת ה-80 שהסגל שלה רץ לאורך שנים, אבל גם לא היתה בעיה לשחק עם מיקי ומוטי הצעירים. המשכיות של סגל זה דבר שהופך להיות נדיר יותר ויותר בנוף שלנו. ברור לי ששחקנים לא נשארים בריאל מדריד בגלל הסמל אלא יותר בגלל הכסף, ועדיין יש משהו מאוד יפה בכך שסגל שלם משתנה מאוד מעט בין השנים ובסוף הכימיה מביאה את התואר.
ולמקרה דונצ'יץ' עצמו: יול היה פצוע ודונצ'יץ' נכנס לנעליו. זה לא טריוויאלי. תארו לכם את פייר ג'קסון ממכבי ת"א נפצע ואז ספאחיה הולך עם יובל זוסמן באופן קבוע בחמישיה (כן, אני מודע שזוסמן לא מתקרב ביכולות לדונצ'יץ', אבל ההקבלה היא בלתת במה לצעירים), נשמע מופרך? בגלל כל הנכתב לעיל אני שמחתי על הזכיה של ריאל מדריד יותר מאשר לו צסק"א היתה זוכה.
אז שנה הבאה דונצ'יץ' יהיה ב-NBA, אבל אני מקווה שריאל מדריד תנסה לשמור על חלק נכבד מהסגל שלה. גם מכבי ת"א עשתה את זה. לפני כ-40 שנים וגם לפני כ-15 שנים עם פארקר, וויצ'יץ', בורשטיין ושארפ.
 
למעלה