איתי שגב כקפטן

סלים וארזה

New member
מנהל
איתי שגב כקפטן
הסיבה שהוא קיבל את סרט הקפטן במכבי ת"א היא שהוא גם ישראלי וגם השריד היחיד לעונה הקודמת. הוא קודם כל צעיר מאוד, כך שהוא לא יכול להיות דמות מובילה לשחקנים שגילם גבוה הרבה יותר. דבר שני הוא האופי - לאיתי שגב פשוט אין את מה שנחוץ להיות מנהיג. ראינו איך בשנתיים שעברו איתי שגב לא הוציא מילה כשמאמנים הוחלפו, כשמכבי ת"א נפלה ודי בצדק, כי מי היה מקשיב לו? מה בדיוק הוא עשה כדי להביע דעה?
אז השנה הוא קיבל את סרט הקפטן, אבל זה רק אקט ייצוגי. בפועל הוא לא קיבל דקות משחק, הוא לא נטל חלק בקבלת ההחלטות וביעקר היה עסוק יותר באיתי שגב מאשר בחבריו לקבוצה. גם נבן ספאחיה לא ממש ספר אותו כמו שהוא לא סופר את שאר הצברים: כארם משעור לא משחק הרבה, יובל זוסמן משחק מעט יותר, אבל לא מצליח לעשות צעד קדימה, וגם איתי שגב מבלה הרבה מאוד על הספסל.
השנה יש למכבי ת"א מספיק שחקנים בעמדות 4-5 כמו תומאס, טיוס, פראחובסקי, ג'ייק כהן ובולדן. אז איתי שגב ראה שאין לו מה לבנות השנה על דקות כפי שקרה למקל, כפי שקרה ליבזורי, כפי שקרה לעוד הרבה שחקנים, כי במכבי ת"א משחק מי שטוב ופחות מי שפרוספקט.
בצר לו פנה איתי שגב להנהלת מכבי ת"א וביקש לעזוב. כמובן שנענה בשלילה ובצדק מבחינת המועדון, כי פציעה משביתה של שחקן או שניים וצריך עתודה על הספסל, מה גם שיש לשגב חוזה. אז מכבי ת"א לקחה לשגב את סרט הקפטן אשר היה רק משהו סמלי והעבירו אותו לדיברתולומיאו. נו, שוין.

מה שאיתי שגב השיג הוא בעיקר הפניית הזרקור אליו של "גם אני קיים". אם הוא יקבל דקות או לא, זו החלטה של המאמן, אבל בהחלט זו התחלה של גידול אישיות. רק שהאסרטיביות הזו גם תגיע על המגרש בדקות שיקבל. הוא גם הסביר למכבי ת"א שהוא לא בכיס שלהם ואולי רצוי שישנו את הגישה אליו. מצד שני הוא עצבן את מכבי ת"א וייתכן שזה יתנקם בו השנה מעבר לסרט הקפטן.

בסך הכל שגב הוא שחקן שולי בקבוצה ולקהל הצהוב פחות אכפת כמה דקות הוא משחק כל עוד הקבוצה נלחמת על מקומה בהצלבה של היורוליג.
 

דיברגנט

New member
הייתי מעביר את סרט הקפטן לטיוס במקום לדיברו
אם אני לא טועה, הוא כבר היה קפטן כאשר לקחו לפניני את סרט הקפטן.
 
למעלה