הצילו!! איך עוצרים שלשולים??

efrate

New member
הצילו!! איך עוצרים שלשולים??

הבנים שלי משלשלים כבר שלושה ימים, אחד מהם הספיק להתייבש והגיע לבי"ח וקיבל עירוי נוזלים. בבית החולים אמרו לי שלא עוצרים שלשולים עם תרופות, כי זה משהו וירלי, ובכל זאת... איזו תרופת סבתא יש כדי להקל?
 

smady a

New member
יקירתי שתייה מרובה במנות קטנות. ו

ואם הילד ממאן אז צ דרך מזרק או לקנות בקבוקי מים קטנים. אורז לבן מבושל ללא שמן במנות קטנות בייגלה מעט קולה מי אורז לשתות תה צמחים להקלה על התחושה שבבטן. ורופא אם זה ממשיך יותר מידי.
 

efrate

New member
את זה בדיוק אני נותנת אבל הילד רעב.

מה עוד אפשר לתת לו לאכול? האם עכשו זו עונה של בננות?
 

0 אור 0

New member
כן זאת עונת הבננות

אם השלשול לא מאד קשה אז אפשר לתת לא מעט דברים: מהפירות - רק תפוחים ובננות מרק עוף זה מצוין, ואפשר להסמיך אותו עם תפוח אדמה אפשר תפוחי אדמה ובטטות בתנור טוסט מרוח במעט גבינה לבנה אפשר גם מעט עוף מבושל או צלוי לגבי האורז עצמו - לילדים שלי כשהיה שלשול קשה ורצוי לאכול כמעט רק אורז הייתי מכינה אורז מתוק: במקום מים בלבד מכינים בתערובת של מים עם חלב, מכניסים לאורז בעת הבישול תפוח חתוך לחתיכות קטנות ומעט צימוקים וממתיקים במעט סוכר - יוצא משהו דיסתי כזה, שהילדים מאד אוהבים. דרך אגב, אצלנו בבית אוכלים בעיקר אורז מלא - ובשלשול דוקא עדיף הלבן כי הוא פחות מגרה את המעיים.
 

smady a

New member
שימי לב לא טוב לתת רק מאכלים שעוצרי

שעוצרים. לפעמים צריך לתת לשלשול לצאת כשיש בעייה ולא לעצור. בטטות גורמות לקיבה רכה. להמתיק זה בסדר כי צריך סוכר לגוף בזמן שלשול. ובננות יש כל השנההההההההההההההה פעם היו בננות רק בעונה.
 

0 אור 0

New member
אלו לא מאכלים שעוצרים

המשותף לכל המאכלים זה שהם מאכלים שלא מגרים את דרכי העיכול. בעיקר לבננה וגם לתפוח יצא "שם רע" כמי שגורם עצירות וזה ממש לא נכון - הם עוזרים כשיש שלשול , אבל לא מזיקים כשיש נטיה לעצירות (אלא אם אוכלים אשכול שלם) ושכחתי את תרופת הסבתא הכי טובה - כשיש שלשול או קלקול קיבה חזק - שותים כוס של תה לענה ובדרך כלל מספיקה כוס אחת וזה עובר. יש לנו שיח בגינה רק בשביל הפעם בשנה שמישהו בסביבה סובל מכאבי בטן.
 
אני ממליצה על אורז מבושל

לפחות זה מה שהאמא שלי תמיד אמרה... גם לשתות מים שבושל בהם אורז (כל העמילן נמצא במים). עוד משהו, הסבתא שלי היתה מגרדת תפוח עץ ואומרת לנו לאכול כאשר הוא היה הופך לצבע חום ולא מיד לאחר הגירוד.
 
למעלה