לא מבינה לאן הוא נעלם..

anatrzv

New member
לא מבינה לאן הוא נעלם..

הכרתי מישהו באתר הכרויות, הוא מאוד רצה לשוחח בטלפון וכבר בשיחה הראשונה הזמין אותי בספונטניות לצאת. יצאנו והיה דייט מעולה ומצחיק וזורם, לאחר מכן שלח לי הודעת לילה טוב שהיה לו ממש כיף. למחרת שלח מליון הודעות של כמה אני יפה וחכמה ומעניינת ומדהימה וכמה בא לו להיות איתי שוב ושבדייט הראשון הוא הרגיש כאילו אנחנו מכירים המון זמן, שהוא מת לשוחח איתי שוב (ממש פול גז), בנוסף ניסה לדחוף לזה שניפגש יום אחרי הדייט הראשון וממש התאכזב שאני עסוקה. יצאנו שוב כעבור יומיים והיה גם בסדר אמנם ברף נמוך יותר (פחות צחוקים של שבירת קרח אלא יותר על דברים בסדר היום) לאחר מכן דיבר איתי קצת כשהיה בלימודים צחקנו וזה, ואז פחות שלח הודעות, פחות התעניין, אני ניסיתי להראות מעט התעניינות,הצעתי שיתקשר כשיהיה פנוי אפילו היו מקרים בהם אמר כן ברור שאדר איתך ושומעת, אני כבר איתך ועד היום לא חזר. אני לא מבינה מה קרה.
 
אל תתייסרי... אל תחשבי על זה

ירד לו
מיציתם את כל תחומי העניין
או שבאמת הכיר מישהי אחרת ומתעסק עכשיו איתה
תשחררי אל תחשבי על זה כי מיותר לבזבז אנרגיה על מחשבות
שיהיה בהצלחה בפעם הבאה
 
שלום

כיוון שעניין של אנשים הפכפך, כדאי ליצור את החברויות לאט. אולי בהתחלה התלהב ויצר את הקשר מהר, ואחר כך גילה שהגזים והאט. אולי נמאס לו. אתרי היכרויות אינם מקום טוב למצוא חברים, השתתפי במסגרות שמעניינות אותך ושם תכירי אנשים עם עניין משותף.
&nbsp
 

crema30

New member
מבחן קרוב רחוק

גברים אוהבים אתגרים. בהתחלה הם יכולים יף לחזר יפה ובהמשך עלולים להתרחק כדי לראות כמה את מתקרבת. אם את מתקרבת בשלב מוקדם את נכשלת במבחן. במצב כזה לא עושים כלום תוך 3-4 הוא יכול להתקרב כי עכשיו יש לו אתגר חזק יותר כי עדיין לא כבש אותך. בנוסף הוא ימשיך לחזר במידת הסקרנות שאת יוצרת אצלו . גם עוד נושא חשוב כמה את מעריכה את עצמך. האם את אישה בעלת ערך גבוה שלא נותנת לגבר להרגיש שהיא תלוייה רק בו..? ושיש לה חיים עצמאיים בלעדיו. גברים קולטים את זה
 

נוסעת27

New member
אני מבינה אותך שזה מתסכל

העולם הזה של הדייטים ועוד דרך אפליקציות זה קצת כמו ג'ונגל, ועד שמוצאים משהו שאולי יש לו תפיסה במציאות ופתאום "פוף" נעלם זה דיי מעפן. אבל זה לא באמת משנה. מה את כבר יכולה לדעת ולהסיק מאדם שהכרת פעמיים?
&nbsp
אם את בכל זאת מתעקשת לנסות להבין מזה משהו, יכול להיות שהוא התלהב מהר מדיי ואז כשהדייט השני לא היה מעיף כמו הראשון מיד נכבתה לו ההתלהבות. יכול להיות שהרגיש שאת פחות מעוניינת כי נשמע מאיך שתיארת שהוא בעיקר יזם וכתב והתקשר ואת "ניסית להראות מעט התעניינות" (בכך שהצעת לו שיתקשר אלייך) ויכול להיות שהוא מיקבל ומישהי שיותר מעניינת אותו צצה.
&nbsp
בקיצור... אין תמיד תשובות ברורות לעניינים האלו. אני מהמרת על האפשרות הראשונה כי ראיתי את זה קורה כל כך הרבה בימי הדייטים שלי- בחור מתעלף מבחורה בחוסר פרופורציה מוחלט, ואז אחרי עוד מפגש מגלה שהיא בסך הכל בת אדם ולא הכל היסטרי מדהים ונוצץ ואז מה שעלה מהר התרסק מהר בחזרה. אבל זה בהחלט יכול להיות כל אפשרות אחרת.
&nbsp
אז מה כן הייתי מסיקה מזה להבא? 1. קודם כל בחור שמתעלף עלייך מהשניה הראשונה זה אולי מחמיא אבל לרוב דיי תלוש מהמציאות ועדיף לשים ברקסים ולהכתיב קצב ריאליסטי ואיטי יותר, כי זה מוגזם- הוא לא באמת מכיר אותך עדיין, זה לא יעמוד במבחן המציאות- וצריך לזכור שמה שעולה מהר יורד מהר.
2. זה בסדר לתת לו לחזר ואפילו אחלה, אבל זה גם ממש בסדר להראות עניין בחזרה. הגבולות יותר מטושטשים היום מפעם, וגם גבר צריך חיזוק. זה בסדר גם להתקשר בחזרה ולהראות עניין.
3. ללמוד לשחרר. זה עולם מתיש ומבאס והרבה פעמים קורים דברים מתסכלים מהסוג הזה. אם נתכעב על כל אחד כזה נשתגע. פשוט תלמדי מזה מה שאפשר ותמשיכי הלאה לבחור הבא.
&nbsp
 

רוני1223

New member
הייי, לגבי מה שרשמת...

היי אהלן מצטער לשמוע על זה... דבר ראשון איך שהוא יתנהג, זאת לא התנהגות של גבר. אם כבר זה מה שקרה הוא היה צריך לדבר איתך לפני...
אבל עדיין יכול להיות שאמרת משו או עשית משו שלא בכוונה שפגע בו אולי?...
 
למעלה