למה בזמן האחרון

אבל הבעיה שלי לא קשה

וגם אין מה לצחוק עליי. אני גר בכפר טוב שלרוב האנשים בו יש קושי טכני קל כמו שלי, ומוצאים חברויות וגם אני מוצא. ואני מתייעץ ומייעץ כמו כולם. ההתנהגות פה מאד מכוערת. אני מתחיל להרגיש שלאורחים כאן יש בעיות.
&nbsp
 
תראי

העצות שלי אנושיות. הן נוצרות מחוכמת חיים ומהבנה רגשית לחיים. אני מאמין באהבה, במעשים טובים ובחברות טובה. אני בהחלט חושב שזאת מעלה וזה יפה וחשוב. זה שהאנשים כאן לא יודעים לקבל וליישם את העצות כבר בעיה שלהם. הם סתם מציקים.
 
למה בזמן האחרון

אני כל כך מתקשה למצוא חברה? כל הנשים שהצעתי להן בכפר או ניסיתי ליצור אתן את הקשר, סירבו בזמן האחרון וזה לא הצליח. לכל היותר נשארנו ידידים. חשוב לי למצוא חברה קבועה, משעמם בלי חברה. תאמינו לי שאני לא יודע למה בחורות לא רוצות בי בזמן האחרון, אבל אני חושב אולי כי נהייתי תוקפני או הייתי תוקפני בעבר הקרוב, או כי יש אנשים שלא אוהבים את דרך הדיבור והשיחות שלי עם אנשים. אני שואל על דברים שאוהבים לעשות כדי ליצור חברות אישית וטובה. היו לי חברות בעבר, בעיקר חברויות קצרות, אבל בזמן האחרון בחורות לא רוצות בי.
 
אני לא חושבת

שאנשים פה יכולים לעזור לך. אין לאף אחד פה את הכלים וההבנה על המצב שלך ועל הסביבה שאתה נחשף או מגיע ממנה.
בנוסף לזה, לא בטוח שבשלב הזה אתה צריך ויכל להעזר במערכת זוגית. כתבת שבזמן האחרון יש לך התקפי זעם. הם נובעים ממשהו. אולי כדאי שבתקופה הקרובה תתרכז בעצמך. תמצא לך תחביב מעבר לפורומים ולמחשב ותנסה להתרכז בו. עם הזמן גם יגיעו בנות חדשות, ויראו שאתה רגיש ונעים להיות בחברתך.
בהצלחה.
 
מה זה אומר "בזמן האחרון"? אני זוכרת איזה פוסט שלך

משנה שעברה שאמרת משהו דומה.
אספר לך משל קטן. סיפור אמיתי. אני מכירה איזה בחור מאוד נחמד, ניראה בסדר, מקצוע מעולה מרוויח מעולה, משפחה מדהימה. ואני למודה בנושא "חמות רעה" אז תאמין לי, אמא שלו היתה מדהימה. הלוואי שהיתה חמותי. ובנוסף הוא היה מאוד מעוניין לצאת איתי והוא פשוט מקסים. מי שיוצאת עם אחד כזה יודעת שהוא בטוח יציע נישואין והיא תהיה נסיכה.
אבל לא הייתי מסוגלת כי היה לו ריח נוראי מהפה ולא הצלחתי להתגבר על הגועל. האמת ריח נוראי. ומצד שני למרות שהיינו קרובים לא הייתי מסוגלת להגיד לו מה הבעייה. אם היינו יושבים במסעדה אז רק אחד מול השני ולא בכיסא ליד. אני פשוט נחנקת ממנו.
והוא מסכן, רצה חברה, רצה נורא להתחתן, זה החלום שלו והוא עד היום רווק. אני מאוד מרחמת עליו כי הוא אדם מקסים אבל החיים הפכו אותו לחסר ביטחון עצמי, וכשבחורה מתסכלת עליו הוא מגמגם ומסמיק, מסתובב בצורה מוזרה. משך השנים הוא כבר יודע שהיא תגיד לא אז הוא מגיב לא טוב בפגישות.
אבל מה הפואנטה של הסיפור: שאם תדבר איתו אז הוא יספר לך סיפורים שבנות בררניות, שהוא לא מבין אותן, שבנות נותנות לו סימנים לא ברורים, רמזים. הוא מנתח דייטים, מה היא אמרה מה הוא אמר ואולי היא נעלבה אז היא לא רוצה יותר ואני משתגעת שעד היום אף אחד לא אמר לו שהוא פשוט מסריח. אפילו לא אמא שלו.
אז על אותו עיקרון - יכול להיות שאתה מנתח את המצב לחלוטין שונה ממה שהוא באמת? בקש ממישהו (עדיף אפילו כמה אנשים) שאתה סומך עליהם שיבלו איתך ערב ויתנו לך דעה אמיתית עליך ואולי תגלה דברים שלא חשבת עליהם אפילו.
 
תשובה

בצעירותי לא היו לי כמעט חברים, כנראה בגלל המוגבלות שלי שלא התאימה לאנשים בבית הספר ובגלל חוסר היגיינה כמו שתיארת. אפשר להיות בקשר ידידות בטלפון ובמכתבים. יש לי חברים וחברות בכפר. היו לי כמה קשרים רומנטיים, רובם קצרים. בזמן האחרון היו לי פחות חברות, והייתה תקופה ממושכת שלא היו לי חברות. עכשיו אני מתחיל קשר חדש עם מישהי שמאד מחבבת אותי והכרתי במועדון פנויים פנויות.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה