לא מוכנה ללכת לעבוד וללמוד

Roeiii1

New member
אתה מכליל

ואני יכול להבין מההודעה שלך שכנראה חווית מקרה לא נעים.
מצטער בשבילך, אבל זה ממש לא סיבה להכליל , ובטח שלא לכנות את בת הזוג שלי ככה.
היא לא שיקרה לגבי שום דבר , ובכלל לפי ההודעה שלך אני מבין שאתה נגד זוגיות בכללי.



כן היא כנראה לא תשתנה , ככה היא רגילה , לחיות בדוחק , והיא מוכנה לוותר על מותרות בשביל זה
אני בא מבית שלא היה חסר בו כלום ובגלל זה ההורים שלי נגד הקשר הזה כי לטענתם היא מורידה אותי למטה.

אני בחור שחושב קדימה כל הזמן. כן קצת מוקדם מדי לחשוב על חתונה והתחייבות , אבל לא הייתי חושב על זה אם לא הייתי מאמין בקשר הזה , אני יכול להגיד שזה הקשר הכי חזק שהיה לי עם בחורה , מכל הבחינות.
הייתי בכמה מערכות יחסים , ולא הצלחתי להתחבר באמת לאף בחורה כמו שהתחברתי אליה בחודשים האחרונים
 

chocolove

New member
תמים

חבל שהיא תהרוס לך את השנים הכי טובות.
למה אתה בגיל 24 צריך להדריך אישה בת 32?
איזה מן עולם זה?
 

Roeiii1

New member
לא מוכנה ללכת לעבוד וללמוד

סיטואציה קצת מורכבת , אני קצת הכביר במילים


אז ככה,
אני נמצא בזוגיות כבר חודש עם בחורה בת 32 , אני בן 24 , פער הגילאים לא מפריע.

היא עברה הרבה מאוד בחיים:
נולדה בצרפת , בגיל 4 עלתה לישראל , חזרה לצרפת כשהייתה בת 7.
אבא שלה מת כשהייתה בת שנתיים , אמא שלה גם מתה כשהיא הייתה בת 16 ,
אין לה משפחה מלבד אחות קטנה שחיה בצרפת.
היא נישאה לאיזה בחור מצרפת כשהייתה בת 22 , יש לה ילד ממנו בן 8 , הוא היה נוהג להרביץ לה ולילד , בגלל זה היא התגרשה ממנו וברחה ממנו וחזרה לישראל לפני שנתיים.


אני הכרתי אותה לפני כמה חודשים כשהייתי חונך בפרוייקט פר"ח לבן שלה , במסגרת החונכות אני עוזר לו המון בשיעורי הבית ובלימודים , וגם ביצירת קשרים חברתיים.
תמיד כשהייתי חונך של ילדים אחרים , ההורים לא ממש היו מתערבים והיו משאירים אותי ואת הילד לבד.
היא ההפך , היא הייתה מכינה לנו אוכל וכיבוד , ולפעמים מצטרפת אלינו בשביל ללמוד ולכייף , התחלתי לדבר איתה ולאט לאט התפתח בינינו קשר שגם הוביל לקשר רומנטי ומיני בסופו של דבר.
כל המערכות יחסים שהיו לי היו לי עם בחורות בנות גילי , לא מספיק בוגרות ובעיקר עם ריבים כל שני וחמישי. כאן אני פגשתי אישה בוגרת , לא יודע איך להסביר אני פשוט אוהב ומעריך את זה , להסתכל עליה כשהיא מבשלת לנו או מנקה את הבית אני ממש אוהב את זה , היא אישה מדהימה וגם כמובן יש בינינו משיכה מינית שאני יכול להגדיר אותה אפילו כמטורפת , מהבחינה הזאת הכל מצויין.
אני כרגע די חי אצלה ויושן אצלם רוב הימים , הסברנו את זה לבן שלה ואת האמת הוא נורא שמח , היא גם רוב היום נמצאת איתו בבית ככה שאין בינינו הרבה אינטקרציה של "אחריות אבהית" , שאני צריך להעניק לו , ככה שזה גם לא מטריד אותי


מה שמטריד אותי זה העתיד
אין לה השכלה , העברית שלה לא מספיק ברמה גבוהה בשביל להתחיל ללמוד. הצעתי לה שתיקח קורסים ואפילו הצעתי לה שאני אעזור לה במימון אבל היא פשוט לא רוצה להשקיע בזה.
היא אוהבת להתעסק בספורט אז הצעתי לה שתלך לקורס להיות מדריכת כושר , זה יכול להיות תפור עליה אבל גם היא לא ממש רוצה. היא קיבלה הצעה לעבודה מהעמותה לעולים חדשים מצרפת לעזור לעולים חדשים וללוות אותם בימים הראשונים בארץ , היא גם כן לא רצתה בגלל שזה כרוך בהרבה שעות עבודה

היא כרגע עובדת בניקיון של איזה משרד , עובדת בקושי 5 שעות ומגיעה הביתה , זה מה שהיא עשתה כל החיים שלה(עקרת בית , מטפלת בקשישים) במשך כל החיים שלה , זה מה שהיא רגילה לעשות , לפעמים היא גם בכלל לא עובדת.
היא חיה יחסית בדוחק בדירה של 2.5 חדרים והיא מסתדרת עם זה , את רוב הכסף שלה היא מוציאה על סיגריות/טיפולים היגיינים/אוכל , ככה שאין לה כמעט שום כסף למותרות..
אנחנו רק בתחילת הקשר ויש עוד הרבה שלבים לעבור אבל זה מציק לי ואני חושב על זה הרבה , ואני יחסית דיברתי איתה הרבה על הנושא הזה , היא לא מוכנה למצוא עבודה נורמלית ולעבוד קשה וללמוד

באמת שאני נקשרתי אליה ממש בכלל בחודש האחרון ואני אוהב אותה אבל אני פשוט לא רואה עתיד לקשר הזה מבחינה כלכלית, ואני לא רוצה להיכנס עמוק לתוכו אבל אני פשוט לא יכול לחתוך כרגע , לא יודע מה לעשות
גם ההורים שלי לא רוצים את הקשר הזה אבל אני לא מקשיב להם
 
דרך ארץ.


1) דרך ארץ - לא מכריחים.
&nbsp
מכאן - זה רק אתה.
&nbsp
 
למגרעות שלה תוסיף חסרת אחריות אימהית

להכניס גבר לחיות בבית עם הילד שלה אחרי כמה חודשים הכרות ובלי החלטה על עתיד משותף!? זה חוסר אחריות נורא, הילד יקשר אליך, יפתח כלפיך רגשות ואיזו פנטזיה אבהית ואז אתה תעלם מחייו... כמו האבא הביולוגי (ואולי עוד גברים שהיו בחייה). ומהצד שלך - מי בדיוק אתה חושב שאתה?! הגעת לחיים שלה לפני יום ואבי וכבר אתה יודע יותר טוב ממנה איך היא צריכה לחיות אותם?! לטובת כולם, ולפני שיגרם לילד יותר נזק, תעוף מהבית שלהם. תמשיכו את הרומן מחוץ לבית שלה ורק אם דברים מסתדרים, אז אחרי שנה תתחילו לחשוב על חיים משותפים
 
למעלה